Aviseringar
Rensa alla

Folk förstår inte! sex snack!


jag har också slagit en kille som tafsade på mig.och sparkat på benen.


   
SvaraCitera

den_fete:

vilken land kommer du ifrån? fattar inte.

vad fattar du inte?

Gruvan:

Indirekt, syftar på handlingen! Lite väl att pajja dessa juveler tycker jag! Icke!

tycker det är ganska befogat om någon tafsar på en och fortsätter fast man säger sluta (för jag antar att systern sa åt honom att lägga av)


   
SvaraCitera

den_fete: jag förstår inte. men söt är du.

hon skrev inte till dig


   
SvaraCitera

terrormat: tycker det är ganska befogat om någon tafsar på en och fortsätter fast man säger sluta (för jag antar att systern sa åt honom att lägga av)

Kan vara jag som har skev bild av det hela, men att göra seriösa permanenta skador är väl rätt onödigt. Finns ju andra ställen att smälla till på om man ändå ska använda fysiskt våld! Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

(för jag antar att systern sa åt honom att lägga av)

Han sa åt henne cirka  15 gånger och han började nästan ha sex med henne endå jag kan fatta att hon gjorde så!


   
SvaraCitera

Killar är kåta 24/7. Det som är problemet, dom får aldrig ligga.


   
SvaraCitera

Gruvan:

Kan vara jag som har skev bild av det hela, men att göra seriösa permanenta skador är väl rätt onödigt. Finns ju andra ställen att smälla till på om man ändå ska använda fysiskt våld! Förvånad

i en perfekt värld behöver man inte ta till våld, då hade det räckt med ett nej. vad ska man göra om man känner sig trängd, tycker du? daska till lite lätt på armen? kittla? 


   
SvaraCitera

terrormat: vad fattar du inte?

vilket land du kommer ifrån.


   
SvaraCitera

den_fete:

vilket land du kommer ifrån.

hur är det relevant?


   
SvaraCitera

terrormat: i en perfekt värld behöver man inte ta till våld, då hade det räckt med ett nej. vad ska man göra om man känner sig trängd, tycker du? daska till lite lätt på armen? kittla?

Var som helst utan på ballen tänker jag rent spontant. Men ja, onödigt med våld.


   
SvaraCitera

terrormat:

hur är det relevant?

jag kommenterade att du var söt. italiensk?


   
SvaraCitera

den_fete:

jag förstår inte. men söt är du.

Förvirrad


   
SvaraCitera

"i den här tråden skare banne mig småraggas"


   
SvaraCitera

Gruvan:

Var som helst utan på ballen tänker jag rent spontant. Men ja, onödigt med våld.

ja stackars lille äcklige svinpojke som fick en spark på pungen, han ville ju bara våldta lite


   
SvaraCitera

dazed: "i den här tråden skare banne mig småraggas"

vad menar du? du verkar fräsch och skön trots att jag inte förstår vad du menar.. knulla?


   
SvaraCitera