Aviseringar
Rensa alla

Folk som är ständigt är ihop.


antar att de kanske är rädda för att vara ensamma.


   
SvaraCitera

när du väl hittar nån trevlig prick du vill va med kommer det bli perfekt [smile] riktig kärlek, inte bara nåt som håller en månad


   
SvaraCitera

Har en sån vän. Hon har förklarat det med att hon bara inte vill vara ensam eller ledsen, så när något i hennes liv tar slut, hoppar hon på ett nytt på en gång med första bästa och byter när hon hittar någon bättre.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

hoppar hon på ett nytt på en gång med första bästa och byter när hon hittar någon bättre.

[zzz]


   
SvaraCitera

Schism:

[zzz]

Hennes ord. [no-no]


   
SvaraCitera

skevt


   
SvaraCitera

Vill inte heller vara ensam. Men hellre ensam förhållandemässigt än att vara tillsammans med en mupp. Fast tänker inte på det egentligen. Men skulle nog göra om jag var äldre och _alldeles_ ensam.


   
SvaraCitera

Jag skulle gissa på att de, i alla fall i vissa fall, har mycket lätt för att blir förälskade och inte har emot att inleda ett förhållande fort. Sen, efter ett tag, så upptäcker de att de inte passar bra ihop/de råkar bli förälskad i någon annan. [crazy]

Jag har varit singel ca en månad de senaste fyra-fem åren [blush] Dock endast två förhållanden. Och det var för att känslorna tog slut ungefär ett halvår innan förhållandet tog slut [cute]


   
SvaraCitera

De gillar väl att knulla runt lite. [zzz]


   
SvaraCitera

Ska vara seriös också.
Har flera vänner som är/var så. Gällande en vän så vet jag att han behöver någon för att må bra, en stöttepelare. Sen är hans tro på "äkta himlastormande kärlek" inte så stark, och då är det så klart lättare att hitta en passande partner.
Hans självförtroende suger rätt hårt också.
En annan väns kärleksliv hänger jag inte med i längre öht. Jag umgås visserligen inte med henne längre men det är som att hon byter pojkvän i smyg. Det har varit så sedan vi gick på mellanstadiet. Jag gissar att hon är osäker och behöver bekräftelse. Och så har hon lätt för att tycka om folk mycket direkt, för att sedan tröttna på dem(minns detta från mellanstadiet då hon hade en ny bästis per vecka).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Vill du att det ska hända dig?

Nej, verkligen inte.

antrax:

De gillar väl att knulla runt lite.

Jag tror det stämmer i många fall! De ligger en gång men vill inte känna sig smutsiga. "Nu har vi älskat så nu är vi ihop!!!!!" Och den andre går med på det för det innebär ju gratis samlag ett tag framöver.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Är förvånad över hur snabbt de lyckas hitta nya subjekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Är förvånad över hur snabbt de lyckas hitta nya subjekt

Precis! Det var ju det tråden skulle handla om främst, men den svävade iväg lite tycker jag.


   
SvaraCitera

Sterd:

Nej, verkligen inte.

Varför?


   
SvaraCitera