Aviseringar
Rensa alla

folk som avbryter


Ämnesstartare

finns det nåt värre? avskyr människor som börjar snacka när man själv redan har inlett en mening. jag vill döda då... accepterar inte att bli avbruten


   
Citera
Ämnesstartare

Haha, gör jag ofta. FOlk som är totalt ointressanta och dåliga på att berätta saker... finns det något värre? bara o avbryta så man slipper skiten.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Dududu, jag äter glass nu. Väldigt gott. Icas chokladtrippel, smakat den? nehä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar slå sönder personer som gör så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avbryter någon så höjer man rösten rejält så idioten ifråga förstår att Nehe du, försök inte, jag var inte färdig. Vänta på din tur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Avbryter någon så höjer man rösten rejält så idioten ifråga förstår att Nehe du, försök inte, jag var inte färdig. Vänta på din tur.

haha, har 2 kompisar som båda är rätt bra på att snacka och dom båda lever efter det mottot och det slutar med att dom nästan skriker 😛

fattar inte varför folk inte respekterar att andra pratar. tycker det tyder på dålig social kompetens och egoism. avskyr sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Dududu, jag äter glass nu. Väldigt gott. Icas chokladtrippel, smakat den? nehä.

funkar inte så bra i text


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Haha, gör jag ofta. FOlk som är totalt ointressanta och dåliga på att berätta saker... finns det något värre? bara o avbryta så man slipper skiten.

du är medveten om att du förmodligen får en jävla massa introverta psykotiska fiender? du kanske tror att alla älskar att höra när du sitter med vidöppen käft, men nej, medan du tjötar smider de tysta ränker och planerar hur de slutligen ska dumpa ditt lik i en gödselstack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det värsta som finns är folk som avbryter när man håller på att berätta någonting och fyller i med slutet! [mad]

- Igår när jag var på stan så..
- SÅG HON EN ISBJÖN MED HATT!! HÄFTIGT VA?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

du är medveten om att du förmodligen får en jävla massa introverta psykotiska fiender? du kanske tror att alla älskar att höra när du sitter med vidöppen käft, men nej, medan du tjötar smider de tysta ränker och planerar hur de slutligen ska dumpa ditt lik i en gödselstack

Jo, men eftersom jag ärså fysiskt överlägsen spelar det ingen roll. psykiskt också för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

men eftersom jag ärså fysiskt överlägsen spelar det ingen roll. psykiskt också för den delen.

Stor i orden liten på jorden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Stor i orden liten på jorden

^^ stor kuk också, men den får inte du se 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar inte bli avbruten när jag pratar, fast jag har märkt att jag avbryter min pojkvän ibland. Försöker sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera