Aviseringar
Rensa alla

folk som glor..


Ämnesstartare

var på stan idag och hade jättehöga klackar på mina skor, och vad fan är det med folk nu för tiden?
de ställer sig typ framför mig och bara glor , och viskar och säger " gud vad smal hon är och vilka höga klackskor" till sina kompisar, inte för att jag bryr mig så mycket, men tycker det är så jävla typiskt dagens ungdomar att bara glo på allt som kanske ser lite anorlunda ut, vissa måste fan kommentera allt. arggggggggh

förlåt , är lite irriterad [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

På vilket sätt är klackskor annorlunda på dagens fjortisar? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

På vilket sätt är klackskor annorlunda på dagens fjortisar?

inget men är ganska smal med, tkrinte det själv, men min omgivning, så jah...antagligen de dom kommenterar + klackarna för de är extremt höga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klär man sig i annorlunda kläder får man räkna med uppmärksamhet. Så är det bara, och jag ser inte det negativa i att folk tittar. Kommentarer kan dock vara lite drygt.


   
SvaraCitera

Skyhöga klackar är iögonfallande [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Kommentarer kan dock vara lite drygt.

jo precis det jag menar, men grejen är det att jag tkr inte att man ställer sig framför en och glor som ögonen ploppar ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

men grejen är det att jag tkr inte att man ställer sig framför en och glor som ögonen ploppar ut

Vad gör det dig? På sin höjd får personen ont i ögonen, men hur skadar det dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Vad gör det dig? På sin höjd får personen ont i ögonen, men hur skadar det dig?

haha, jag stör mig på det har jag ju sagt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar också folk som glor, brukar glo tillbaka så dem blir rädda. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar glo tillbax och blinka lite då brukar dom sluta glo.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

haha, jag stör mig på det har jag ju sagt [smile]

Ja, och jag kanske stör mig på folk med höga klackar. Det gör det väl inte mer fel att ha höga klackar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Ja, och jag kanske stör mig på folk med höga klackar. Det gör det väl inte mer fel att ha höga klackar?

ja, men även om du nu stör dig på folk med höga klackar och smala ben, hade du då ställt dig framför mig och glott och viskat?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Miuuw:

hatar också folk som glor, brukar glo tillbaka så dem blir rädda.

grymt störande är det! :O
haha, ja man får göra så [y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

HonMedDreads:

jag brukar glo tillbax och blinka lite då brukar dom sluta glo.

haha, ja, det är kul när de märker att man ser att dom viskar och glor [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avundsjuka? Smala ben är snyggt... [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skygglappar och mp3-spelare. Fast se upp i trafiken! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

ja, men även om du nu stör dig på folk med höga klackar och smala ben, hade du då ställt dig framför mig och glott och viskat?

Du missförstod nog vad jag menade.
På vilket sätt är det fel att göra något bara för att någon random typ "stör" sig på det, oavsett om det man gör är att bära högklackat eller glo på folk som bär högklackat?


   
SvaraCitera