Aviseringar
Rensa alla

Folk som hatar genrer


Ämnesstartare

Om en person hatar en hel genre och tycker att alla sådana låtar suger, då är det väl ändå fel på personen och inte genren.

rätt eller fel?

Alltså, räknar inte med subgenren som typ gangstarap, menar hiphop i allmänhet t.ex

ÄNDRAT 2009-12-25 17:32


   
Citera

det är fel att hata en genre vad ska jag rösta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

rätt (Du röstade på detta alternativ)

egentligen, för det finns åtminstone någon låt i varenda genre som gör en tralalala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

fel (Du röstade på detta alternativ)

Eller det beror ju iofs på hur man definerar både hatar och genre. Om jag hatar "fjortisdunk" så tycker jag det är fullt legitimt och medvetet av mig. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns säker ngn subgenre som jag inte tycker om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det är fel att hata en genre vad ska jag rösta

Det som menas

dazed_and_confused:

Eller det beror ju iofs på hur man definerar både hatar och genre. Om jag hatar "fjortisdunk" så tycker jag det är fullt legitimt och medvetet av mig.

Räknar med musik
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Finns säker ngn subgenre som jag inte tycker om

menar inte subgenren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Räknar med musik
[blush]

Det är lite så jag tänker också plus att fjortisdunk kanske inte är en genre i sig. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

fel (Du röstade på detta alternativ)

dum eller? musiksmak är objektivt


   
SvaraCitera

Wanking BC:

resultat (Du röstade på detta alternativ)

du kanske har rätt, men dansband är vidrigt ändå![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

fel (Du röstade på detta alternativ)

Det är efterblivet att hata en hel genre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Det är lite så jag tänker också plus att fjortisdunk kanske inte är en genre i sig.

Tror inte att det är en genre, dock så är det ju bara en massa kassa tattare som sysslar med den sortens.. musik av vad jag har förstått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spiskummin:

dum eller? musiksmak är objektivt

Ja, men om man anser att en hel jävla genre inom musik suger, som typ metal eller hiphop, Då är det man själv som är sämst, inte musiken

Blivande_japan:

du kanske har rätt, men dansband är vidrigt ändå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Tror inte att det är en genre, dock så är det ju bara en massa kassa tattare som sysslar med den sortens.. musik av vad jag har förstått

Men i de allra flesta genrer så brukar jag kunna hitta låtar som jag gillar iaf för texten, men inom elektronisk musik kommer jag bara på Kraftwerk som jag gillar fast sen är jag ju å andra sidan helt insatt.


   
SvaraCitera

Wanking BC:

video

ibland gillar jag internet väldigt mycket, tex när folk vill spela musik för mig men jag kan välja att inte lyssna[love]


   
SvaraCitera