Aviseringar
Rensa alla

Folk som kladdar i biblioteksböcker


Ämnesstartare

Rådjuret:

En gång var ett HALVT kapitel urrivet ur min historiabok i skolan. Det sög. En sida kan man ju ändå tänka sig till

Usch då.. så otroligt onödigt att riva ur ett halvt kapitel, liksom kan man inte skriva av texten istället?

ja, men tänk dig att det är sista sidan i en riktigt spännande bok.. det har hänt mig. [cry]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

sista sidan i en riktigt spännande bok.

Nää.... HUR KAN FOLK? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Nää.... HUR KAN FOLK?[sad]

tror de gjorde det endast för att plåga mig (och andra läsare)


   
SvaraCitera

mediakatt:

Berättade personen du köpte den av att det var anteckningar i den? Om inte så borde de också straffas.

nej, ingen av dem![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker om böcker där den förra läsaren har röjt alla brister i personlighet och studieteknik i understrykningarna. älskade personen som ritade små skinande solar bredvid helt meningslösa understrykningar. och personen nästan enbart strukit under ordet "oomkullrunkelig".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

En bok jag lånade igår har på fullt allvar fler understrukna meningar än icke-understrukna.

Ah, det är inte okej. Det tillför ju ingenting för nästa läsare.

Men om någon skrivit små anteckningar eller ritat roliga gubbar i marginalerna så tycker jag det är kul och intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det räcker om man petar ut ögonen på dom så de ej kan läsa mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nej, ingen av dem!

Jävla svin.

aristoteles:

Jag tycker det räcker om man petar ut ögonen på dom så de ej kan läsa mer.

Taskigt när de börjar låna böcker på braillekrift och petar in små anteckningar med nålar.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Taskigt när de börjar låna böcker på braillekrift och petar in små anteckningar med nålar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Taskigt när de börjar låna böcker på braillekrift och petar in små anteckningar med nålar.

Lika bra att kapa armarna när man ändå håller på va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Lika bra att kapa armarna när man ändå håller på va?

De kanske lånar ljudböcker och spelar in egna kommentarer då. [sad] Fan, det är nog lika bra att bara skjuta dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

De kanske lånar ljudböcker och spelar in egna kommentarer då. [sad] Fan, det är nog lika bra att bara skjuta dem.

Nej men fy, det vore ju oetiskt!

Det räcker om de blir helkroppsförlamad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det lutar mot Fel men inget jag stör mig på. Tycker det är intressant att se andras anteckningar men onödigt mycket kladd är inget att uppskatta...

Funderat på att göra en ny hotmail och skriva den i hundra böcker. Kanske får napp.
Tja, brist på liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det räcker om de blir helkroppsförlamad.

Okej. Och fråntagna sitt lånekort!

en kvinnlig kafka:

Funderat på att göra en ny hotmail och skriva den i hundra böcker. Kanske får napp.
Tja, brist på liv.

Satsa på knepig erotika, typ Patrick Califa eller de Sade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Okej. Och fråntagna sitt lånekort!

Absolutut!


   
SvaraCitera