Aviseringar
Rensa alla

folk som ljuger rakt igenom och ändrar sanningen


Ämnesstartare

Postorderhoran:

ja okej jag tänkte på dig när jag skapade tråden

Ah,försökte posta en länk som sen inte funkade. Editerade inlägget till ".." och gick och la mig.

Postorderhoran:

En dag borde de ju inse att världen inte är oprovocerat hatisk mot dem. [rolleyes]


   
SvaraCitera

har nog faktiskt aldrig utsatts för detta...

på sin höjd var det någon elevhemspojk som sa att jag sexat en annan elevhemspojk, men de som fick höra sprang ju och frågade, och i varje fall var det sagt som ett skämt så var ju inget allvarligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man inte träffar dom så ofta, så ignorera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

vafan gör man när man blivit deras favoritämne? Och de dessutom lyckas pracka på sin "sanning" på en mängd andra personer?

Mycket bra tråd. *Följer* [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Soc kopplas alltid in när minderåriga anmäls, och då utvärderar de hela familjen om de tycker att det behövs. Och det blir nog ej så kul för henne. [crazy]

Du är byråkratins drottning. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar mytomaner till en viss del 🙂
Man kan ha så kul med dem 😀
Satt i matsalen i skolan (va typ 6 år sen ifs) och sa har "ni testat tjurmjölk? :D" efter att jag sett King Pin.
Och en av våra kära mytomaner påstår helt seriöst att han har testat det och att det är asäckligt. Det hade vi kul åt ett ganska bra tag 😀

Sen har jag en nuvarande polare som är lite halv mytoman, roliga med han är att man ser på han när han ljuger, han gör en lite "kom-jag-undan-med-det"-min 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jävla gris

Postorderhoran:

jävla gris

Postorderhoran:

jävla gris

Postorderhoran:

jävla gris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Du är byråkratins drottning. [wink]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Soc kopplas alltid in när minderåriga anmäls, och då utvärderar de hela familjen om de tycker att det behövs.

Av ngn anledning ursäktar andra henne alltid med "men hon har det ju så svårt hemma". Vilka påföljder detta kan få. Känner mig skadeglad. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Av ngn anledning ursäktar andra henne alltid med "men hon har det ju så svårt hemma". Vilka påföljder detta kan få. Känner mig skadeglad. [blush]

Kan få en massa påföljder! [blush][blush] do it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumäckel som gör så mot dig!!!!!!!!!! har två ljugarpersoner i skolan, den ena säger att hon tävlat new forest sm och vanligt sm i dressyr. hon finns ej med på resultatlistor, dessutom så har hon en kille som bor i uppsala som ej existerar. den andra ljuger om allt. hon är tex kompis med kissie....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt med ljugarpersoner. Speciellt som ljuger så uppenbart. Doh. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man bryr sig inte ett skit eftersom att man själv (och förhoppningsvis) de som spelar roll vet sanningen. Om man sedan får möjlighet att konfrontera någon angående lögnerna så ska man så klart göra det.

Var faktiskt med om en liknande grej i början på gymnasiet. Hade emostil och så, så jag stämplades nog av en del killar som fjolla. Sedan började någon random dude sprida ut att jag blivit "pullad i röven". Inte för att det är något fel med homosexualitet, men det är ju inte min grej liksom.

Mina närmsta kompisar visste ju hur det egentligen låg till, de flesta andra tog visst avstånd till mig. Vissa frågade ju mig hur det var, och då sa jag att det bara var ett rykte.

Nyårsafton efter att den hösten hade passerat träffade jag faktiskt killen som hade börjat sprida ut det där ryktet.

Han hälsade och sa, "Wuöööööööh, det är ju du som blev pullad i röven fifaaan!!!". Jag svarade "Det är ju du som spridit ut det där ryktet om mig. Om jag någonsin behöver prata med dig igen kommer jag spräcka sönder ditt ansikte, fitta". Hörde aldrig något mer ifrån honom eller ryktena efter det.

Kändes bra. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

"Det är ju du som spridit ut det där ryktet om mig. Om jag någonsin behöver prata med dig igen kommer jag spräcka sönder ditt ansikte, fitta".

[chocked] Kan aldrig tro att du sagt ngt sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[chocked] Kan aldrig tro att du sagt ngt sådant

Kan bita tillbaka när det behövs.


   
SvaraCitera