Aviseringar
Rensa alla

Folk som postar shirtless bilder på facebook och instagram?


Ämnesstartare

Är sådant arrogans? Jag har aldrig förstått varför man gör det? Jag anser att träning är något man gör för sin egen del och inte för att visa upp till alla? Eller är jag ute och snurrar? Jag kan tycka att de kan vara lite konstigt att folk gör det om inte träning är ens liv och man jobbar med det. Vad anser ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Care?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadu, bryr mig inte nämnvärt faktiskt! Kul för dessa personer att de har fin kropp. Mindre kul att de ofta inte har självförtroende nog och behöver bekräftelsebehov.

Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas tjejerna ogillar det så att de vill ha mig istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tog kort på polarNs kropp på gym1 i syfte att han skulle slänga upp på Facebook. Gjorde't för att man är polare va.
Hans Idé givetvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Jadu, bryr mig inte nämnvärt faktiskt! Kul för dessa personer att de har fin kropp. Mindre kul att de ofta inte har självförtroende nog och behöver bekräftelsebehov.

Tardig

jag vet jag kom och tänkte på tråden som fruliten gjorde om sociala medier och sådant folk postar :p  Och sådant blir ja lite störd på :p


   
SvaraCitera

Är tjej å tkr det e rätt antändande med ego killar som hela tiden postar ego-muskel- pics...de som säger rätt ut "kolla mina muskler", "känn på mina muskler" å som spänner sig  när de ska bära in böcker i skolan(helt onödan, de kan nog inte väga mer än 10kg) ... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för personer som vill ha uppmärksamhet så är det ju effektivt.


   
SvaraCitera

passe: Care?

care of carl flashbackarens favoritaffär för stiliga piké


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror TS går igång på dt 


   
SvaraCitera
penja

Har nog inga på fb som gör så


   
SvaraCitera

länka några godbitar


   
SvaraCitera
reben

gör d hela tiden, 

hr snrart inte ens  några fbvänner kvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror det har med att "locka" besökare till sina profiler. ju mer besökare ju mer pengar .lite som en blogg funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men like it. 


   
SvaraCitera