Aviseringar
Rensa alla

folk som säger "Jag är jag" alternativt "jag är mig själv"


Ämnesstartare

är helt jävla dumma i huvudet.

Image

Diskussionsämnen:
hur dumma såna människor är
hur awesome sara graner är


   
Citera
Ämnesstartare

Jag gillar int människor. Människor är dumma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag gillar int människor. Människor är dumma.

jag gillar människor så länge jag slipper ha med dem att göra.


   
SvaraCitera

Folk har gjort det igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasförrädaren:

jag gillar människor så länge jag slipper ha med dem att göra.

De är ju överallt, de jävlarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va gammal ja leste den när ja var typ trettån[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

va gammal ja leste den när ja var typ trettån[crazy]

Du är väl typ tretton? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

away from um:

Du är väl typ tretton?

trettån å ett halft[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

trettån å ett halft[rolleyes]

Skrev ju typ!! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onekligen är dom deet, dom brukar ju se precis likadana och bete sig lika som andra som säger så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självfallet kan man inte ha karaktärsdrag över huvud taget och vara sig själv, inte ens med människor man är trygg och bekväm med, ty alla är robotar drivande på automatik. Eller? [rolleyes]

Män som slår kvinnor (och använder att det är i sängen som rättfärdigande) och kallar det något de verkligen vill göra och att det är deras individuella val och att de är "sig själva sexuellt", är, däremot, totalt jävla dumma i huvudet [smile]Dold text: Och sedan har mage att kalla sig feminister!!! Det är jävligt dumt i huvudet. Sådana människor är jordens avskum. Thanks for the PTSD, män av sådan karaktär! Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Män som slår kvinnor (och använder att det är i sängen som rättfärdigande) och kallar det något de verkligen vill göra och att det är deras individuella val och att de är "sig själva sexuellt", är, däremot, totalt jävla dumma i huvudet Dold text: Och sedan har mage att kalla sig feminister!!! Det är jävligt dumt i huvudet. Sådana människor är jordens avskum. Thanks for the PTSD, män av sådan karaktär! Tack!

herregud feminister också?? det är mer än vad jag har upplevt men jag känner djup avsky inför ofrivilliga stryplekar, fasthållning och slag. vidriga,vidriga män som tar sina chanser.


   
SvaraCitera