Aviseringar
Rensa alla

Folk som snackar skit.


Ämnesstartare

Blev upprörd precis då jag insåg hur vanligt skitsnack är mer än någonsin. JAG HATAR FOLK SOM SNACKAR SKIT. Vill spy på er. Det äckligaste som finns är folk som snackar skit och sedan inte står för det, och gullar med den man snackade skit om. Finns det något falskare? Fyfan. Puke på er.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Blivit backstabbad av en kompis eller?

Folk snackar alltid, jag vet att folk snackar skit om mig med. Men orka bry sig, så länge mina nära kompisar inte håller på så är det lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, så länge ingen sprider hemska lögner om en är det väl ingenting att bry sig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då borde ju ju gilla mig, skitsnackade icke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Definiera "snacka skit."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och folk som klagar på mig när jag säger att vissa är mindre värda[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Blivit backstabbad av en kompis eller?

Nope, ska aldrig mer skaffa sådanna vänner.

Andy91:

Folk snackar alltid, jag vet att folk snackar skit om mig med. Men orka bry sig, så länge mina nära kompisar inte håller på så är det lugnt.

Det är nära kompisar jag snackar om.

Oväntad:

Äh, så länge ingen sprider hemska lögner om en är det väl ingenting att bry sig om.

Det är bara så fult.

Nachac:

Definiera "snacka skit."

Ex: En tjej snackar jävligt mycket skit om en kille hon dejtar med sina vänner. När dessa ses och hörs är hon inbjudande. Bara en sådan grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk snackar alltid skit, och kommer troligtvis alltid att göra, det enda man kan göra är att inte delta själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Då borde ju ju gilla mig, skitsnackade icke.

Lilla mops. Att gå fram till en person och säga sådant du säger gör dig inte ärlig. Själva påståendet är ärligt, men du som person är inte ärlig. Du har bara ett behov av att slänga runt pikar, för det känns bra i magen på dig. Du skulle aldrig gå runt och slänga rosor på någonting du tycker är fint eller bra. Det gör dig själv till skitsnack. Bajs liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Folk snackar alltid skit, och kommer troligtvis alltid att göra, det enda man kan göra är att inte delta själv.

Det är så fint att inte delta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Det är bara så fult.

Ja, men du gör det säkert du också. Eller beror väl på vad du menar med "snacka skit".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Ex: En tjej snackar jävligt mycket skit om en kille hon dejtar med sina vänner. När dessa ses och hörs är hon inbjudande. Bara en sådan grej.

Det är att vara falsk, men jag undrar vad du definierar som "snacka skit". Om det är spridande av lögner, saker som faktiskt är sant, men osmickrande eller mindre trevliga åsikter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Att gå fram till en person och säga sådant du säger gör dig inte ärlig.

Ey, sjunk inte till min nivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det är att vara falsk, men jag undrar vad du definierar som "snacka skit". Om det är spridande av lögner, saker som faktiskt är sant, men osmickrande eller mindre trevliga åsikter?

Bara allmänt skitsnack. Han är så han är si och så störande pga det och dum i bollen och så går man och är über trevlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Bara allmänt skitsnack. Han är så han är si och så störande pga det och dum i bollen och så går man och är über trevlig.

Så skitsnack för dig är att man berättar sina mindre smickrande åsikter om någon?


   
SvaraCitera