Aviseringar
Rensa alla

Folk som snackar skit.


Ämnesstartare

Alla snackar. Du med. Eller så är du ett helgon. Jag tror på det första.

Sure, det är surt som fan om det är nån riktig nära och om det är nåt riktigt allvarligt. Men... äh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Sure, det är surt som fan om det är nån riktig nära och om det är nåt riktigt allvarligt. Men... äh.

"äh".

Nachac:

Så skitsnack för dig är att man berättar sina mindre smickrande åsikter om någon?

Nope, eller jo, om man babblar och och inte har mage att säga det till personen ifråga. Tycker det enbart skadar. Folk i en relation liksom.


   
SvaraCitera

det är naturligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Blev upprörd precis då jag insåg hur vanligt skitsnack är mer än någonsin. JAG HATAR FOLK SOM SNACKAR SKIT. Vill spy på er. Det äckligaste som finns är folk som snackar skit och sedan inte står för det, och gullar med den man snackade skit om. Finns det något falskare? Fyfan. Puke på er.

Andy91:

Men orka bry sig,

Precis som Andy säger, gör inte av med någon energi på idioter. Har du "vänner" du vet snackar skit om dig bakom ryggen så bryt den "vänskapen".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Precis som Andy säger, gör inte av med någon energi på idioter. Har du "vänner" du vet snackar skit om dig bakom ryggen så bryt den "vänskapen".

Jag har inga sånna vänner nej, kan fortfarande störa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Blev upprörd precis då jag insåg hur vanligt skitsnack är mer än någonsin. JAG HATAR FOLK SOM SNACKAR SKIT. Vill spy på er. Det äckligaste som finns är folk som snackar skit och sedan inte står för det, och gullar med den man snackade skit om. Finns det något falskare? Fyfan. Puke på er.

Jag håller med![wink]


   
SvaraCitera

Definiera skit.


   
SvaraCitera

Alla snackar skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Nope, eller jo, om man babblar och och inte har mage att säga det till personen ifråga. Tycker det enbart skadar. Folk i en relation liksom.

Så, att "snacka skit" är för dig att säga saker om en person som man inte skulle våga säga till vederbörande själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Så, att "snacka skit" är för dig att säga saker om en person som man inte skulle våga säga till vederbörande själv?

Vad snackar du om? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Vad snackar du om? [shake]

Jag försöker få reda på vad som är "snacka skit" för dig. Och hur dålig självkännedom du har.

Det händer inte att du säger i förtroende till någon annan "gud, vad ful/dum i huvudet /han/hon är"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte heller detta fenomen [crazy] jag sysslar inte med sånt skit, tror jag skulle få VÄLDIGT dåligt samvete av det.

Jag HATAR också när människor fäller en massa skitkommentarer om en på fritiden och sen spelar snälla och dessutom inte FATTAR att man vet hur dom håller på. Fuckers.. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera