Aviseringar
Rensa alla

Folk stör sig på mig för att jag "spänner" mig...


tits or gtfo!


   
SvaraCitera
Hando

Slå ner dem [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gött med en kille som verkar gå rakt i ryggen, uppmana fler att göra så. killar med krokiga ryggar är det osexigaste som finns!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spännbögar är fult, så är det bara.


   
SvaraCitera
Papper

Dom är säkert avundsjuka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaräven:

sluta spänna dig (tror faktiskt att du gör det), byt avatar och flytta... [rolleyes]

Lovar spänner mig verkligen inte, och nej jag ska inte byta avatar, och ja, jag ska flytta till Sthlm så fort jag kan är trött på Skåne och dnna äckliga hålan som e fylld med bönder..

Lundi:

Flytta till stockholm istället. Här klär sig nästan alla som du.

I will, längtar..

Chickfactor:

pics or stfu?

Vad är det jag ska skicka pics på? Fattar inte.. Min kropp eller? Det hela handlar om att dom tycker att jag blåser upp mig bara för att jag går rak i ryggen.. Vad finns det att ta bilder på?

lilasmet:

gött med en kille som verkar gå rakt i ryggen, uppmana fler att göra så. killar med krokiga ryggar är det osexigaste som finns!

Precis det jag menar (Om du nu var seriös).

sculptura:

Spännbögar är fult, så är det bara.

Spänner mig ju inte?

Papper:

Dom är säkert avundsjuka.

Mm, grejen är att jag varken är eller tror att jag är biffig. Dom är avundsjuka tror jag därför att jag har fina kläder och inte behöver gå runt i skolan med maskätna mjukisbyxor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömde nämna det viktigaste som krävs för att vara tuff: Puckel-rygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa har en spänd hållning, så enkelt är det. Går du så att det ser ut som om du har 1000 liter luft i lungorna och samtidigt två osynliga tv-apparater under armarna?


   
SvaraCitera
Papper

Petrovic:

Mm, grejen är att jag varken är eller tror att jag är biffig. Dom är avundsjuka tror jag därför att jag har fina kläder och inte behöver gå runt i skolan med maskätna mjukisbyxor...

Okej, sen kan det vara så att dom tycker illa om dig bara för att du annorlunda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

I will, längtar..

skynda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du skall säga till din mamma så kan hon prata med alla dom taskiga[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

Precis det jag menar (Om du nu var seriös).

jag var det. vem fna vill ligga med en krokrygg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Vissa har en spänd hållning, så enkelt är det. Går du så att det ser ut som om du har 1000 liter luft i lungorna och samtidigt två osynliga tv-apparater under armarna?

Hahah nej verkligen inte.. Tänker på att inte spänna mig 24/7 bara för att dom säger det. Allt jag gör är att vara rakryggad när jag går. Absolut inte så att det ser konstigt ut eller så, bara helt normalt som dom flesta normala går. Men nu är det tydligen inne att luffsa fram..

Papper:

Okej, sen kan det vara så att dom tycker illa om dig bara för att du annorlunda.

Man kan inte säga att jag är annorlunda, tro inte att jag e nån skum typ som e mobbad [smile] Är en helt vanlig kille som festar, e med mina polare och gör allt andra gör. Det som gör mig annorlunda isåfall är nog att jag är en av de 5%(?) som har ganska gott om pengar och det är jag isåfall mer stolt över än skäms för. Stolt är fel ord men jag kan säga att jag absolut inte kommer byta stil pg.a några nollor.. Jag kommer att fortsätta cruisa fram med mina gucci-dojjor, luis vittons skärp och Breitling-klocka vad dom än säger.

Det där var en överdrift och inte helt seriöst men bara så att ni förstår vad jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

Men nu är det tydligen inne att luffsa fram..

Haha, skit i vad folk säger helt seriöst! De är bara avundsjuka. Jag tycker att tjejer som har luffsiga hållningar är oattraktiva som sjutton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Haha, skit i vad folk säger helt seriöst! De är bara avundsjuka. Jag tycker att tjejer som har luffsiga hållningar är oattraktiva som sjutton.

Mm, håller med. Bryr mig egentligen inte bara det att dom som tycker det stöter man på varje gång man festar eller är ute. Dom är på varenda fest som finns. Mitt "gäng" har varit i bråk med deras "gäng" i typ ett år, till och från. Det är alltid spänd stämning om man går förbi varandra eller om man är på samma fest. Det är liksom rival-gänget som spridit det och gjort mig till en SPINNEBOEG... Dom känner de flesta som har fester och de flesta stora farliga så folket här avgudar dom. Därför har jag helt enkelt blivit en "spännebög".

HATAR dom så jävla mycket och jag tycker att dom är de största fittorna som finns...


   
SvaraCitera