Aviseringar
Rensa alla

Fontänorgasm vid onani


Ämnesstartare

Hej!

Vet inte om någon här inne kommer intressera sig för detta men varje gång jag onanerar till orgasm så sprutar jag också (inte som en stark stråle varje gång). Men det skvätter till varje gång.
Går det att få en orgasm utan att blöta ner på något sätt?
Sen är jag oskuld också och jag vågar inte ha sex heller för vet inte hur en kille skulle reagera om jag börjar spruta....

Någon som har något att komma med?? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Sockerzebra: Går det att få en orgasm utan att blöta ner på något sätt?

Inte nödvändigtvis, nej; med det menar jag, för vissa personer är det omöjligt

Sockerzebra: jag vågar inte ha sex heller för vet inte hur en kille skulle reagera om jag börjar spruta....

i alla fall jag skulle inte se det som negativt


   
SvaraCitera

Har dessvärre ingen erfarenhet av ämnet och har aldrig haft sexuellt umgänge med någon tjej som fått fontänorgasmer utan bara sett det på video. 


   
SvaraCitera

folk älskar det då det blir massa porrvideor av det


   
SvaraCitera

Det är naturligt. Inget negativt


   
SvaraCitera

Kan tända känslor mer på det sättet 


   
SvaraCitera

Säg till din partner att du sprutar när du är extremt kåt så blir han/hon not upphetsad av det 😉


   
SvaraCitera

Jag har inte mött någon kille i mitt liv som talat negtivt om att en tjej får orgasm, oavsätt hur den är. Tror många killar snarare blir glada över att få den erfarenheten och bekräftelsen.
Jag skulle åtminstonde ha tyckt att det vore en trevlig upplevelse.
Så lycka till med sexlivet, det kommer att bli bra 🙂

Sockerzebra:
Hej!

Vet inte om någon här inne kommer intressera sig för detta men varje gång jag onanerar till orgasm så sprutar jag också (inte som en stark stråle varje gång). Men det skvätter till varje gång.
Går det att få en orgasm utan att blöta ner på något sätt?
Sen är jag oskuld också och jag vågar inte ha sex heller för vet inte hur en kille skulle reagera om jag börjar spruta....

Någon som har något att komma med?? 


   
SvaraCitera