Aviseringar
Rensa alla

Foo Fighters igår


Ämnesstartare

Aaaa alla 55 umare som var på konserten kan ju skriva här ;p

FYFAN VAD BRA DET VAR

Bästa livebandet jag sett...


   
Citera
Ämnesstartare

[love][love][love][love]

vill typ se dem igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

haha alltså dave och trummisen [love] [love] [love]


   
SvaraCitera

Det var magiskt! Så vackert! Vilka låtar tyckte du bäst om? Vad jag minns så tyckte jag mycket om stacked actors och best of you. Men allt var riktigt bra. [smile]

band of horses var också fantastiska. Funeral [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det var magiskt! Så vackert! Vilka låtar tyckte du bäst om? Vad jag minns så tyckte jag mycket om stacked actors och best of you. Men allt var riktigt bra. [smile]

ja stacked actors var fett [bigsmile] my hero också pga allsången.. arlandria, WALK, det mesta ja =)

alltså det där bandet är så jävla sjuka live.. så sjukt braaaaaaaa.. och dave är sådan toppenkillen.. garva ihjäl mig åt allt han sa typ [bigsmile]

fint när publiken fortsatte sjunga sådär länge [love] typ lööööööv..

trummisen är typ bäst också?????? gah

vet inte hur jag ska besriva i ord ens 😛

så jävla coolt okså att du vet gitarristen med sveigegitarr tunerade med nirvana

hade du bra plats`?

El Guaje:

band of horses var också fantastiska. Funeral [love][love]

ja alltså shit.. kunde inte låta bli att le som en blådåre

så fint vare

vill se igen.. hela showen.. eller boffy clyro klarar jag mig utan 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

let it die och skin & bones var så jävla mysiga också


   
SvaraCitera

Lounge fact:

alltså det där bandet är så jävla sjuka live.. så sjukt braaaaaaaa.. och dave är sådan toppenkillen.. garva ihjäl mig åt allt han sa typ

Haha ja han var kul. Förstod dock inte det där när han började prata en massa årtal. Folk jublade jävel men jag fattade inget. [shake]

Lounge fact:

trummisen är typ bäst också?????? gah

Ja han såg så glad ut! O snygg!! [blush]

Lounge fact:

så jävla coolt okså att du vet gitarristen med sveigegitarr tunerade med nirvana

Nej det visste jag faktiskt inte. [smile] Är inte han med i bandet annars? Kände inte igen honom.

Lounge fact:

hade du bra plats`?

Ja helt okej. Stod väl kanske 30 meter ifrån scenen lite till vänster. Hade du bra då? var det du som filmat det där du la upp?

Lounge fact:

vill se igen.. hela showen.. eller boffy clyro klarar jag mig utan 😛

Jag med! Vill se bara Band of horses nån gång också! Vill ha mer utav dem. Var inte boffy bra? Missade dem för jag kom inte in fören precis när Band of horses börjat. Men jag missade kanske inget då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha ja han var kul. Förstod dock inte det där när han började prata en massa årtal. Folk jublade jävel men jag fattade inget. [shake]

haha 😛 "i'm going to screm like it's the 1957's" vet ej.. han kanske var född då

El Guaje:

Ja han såg så glad ut! O snygg!! [blush]

ja han blev typ rörd av all respons 😛 ja han är galet snygg, dave med och killen i band of horses lol.. många snygga killar dära

El Guaje:

Nej det visste jag faktiskt inte. [smile] Är inte han med i bandet annars? Kände inte igen honom.

jo tror att han är med!

El Guaje:

Ja helt okej. Stod väl kanske 30 meter ifrån scenen lite till vänster. Hade du bra då? var det du som filmat det där du la upp?

okaj=) stod på högra sidan.. var najs plats men skulle gänra stått lite närmare utbuktningen.. eller "catwalken" lol

ja!

El Guaje:

Jag med! Vill se bara Band of horses nån gång också! Vill ha mer utav dem. Var inte boffy bra? Missade dem för jag kom inte in fören precis när Band of horses börjat. Men jag missade kanske inget då.

ja! biffy var sådära.. typ skränigt.. då jag ångrade att jag glömde mina öronrpoppar 😛


   
SvaraCitera

Lounge fact:

haha 😛 "i'm going to screm like it's the 1957's" vet ej.. han kanske var född då

Haha ja kanske, jag fattade inget då iaf. Men i övrigt vad han rolig. Skön stil där på scenen. [smile]

Lounge fact:

ja han blev typ rörd av all respons 😛 ja han är galet snygg, dave med och killen i band of horses lol.. många snygga killar dära

Ja! [wink] Band of horses-grabben hade fint skägg!

Lounge fact:

jo tror att han är med!

Okej lite dålig koll på dem nu för tiden. [blush] Men efter det här kommer jag bog lyssna mycket mer på dem igen.

Lounge fact:

okaj=) stod på högra sidan.. var najs plats men skulle gänra stått lite närmare utbuktningen.. eller "catwalken" lol

ja!

Okej ja då såg det ut som vi hade rätt lika platser fast jag till vänster då. Blev förvånad över att det var så gott om plats att stå på, fast det kanske var trångt och jobbigt längre fram.

Lounge fact:

ja! biffy var sådära.. typ skränigt.. då jag ångrade att jag glömde mina öronrpoppar 😛

Haha hade du inga öronproppar? Det kan inte varit lätt! Tog ur mina en stund och det var riktigt hårt. Fast det kanske var för att man hade i dem från början och sen var van vid att ha dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha ja kanske, jag fattade inget då iaf. Men i övrigt vad han rolig. Skön stil där på scenen. [smile]

haha ja skitskön

El Guaje:

Okej ja då såg det ut som vi hade rätt lika platser fast jag till vänster då. Blev förvånad över att det var så gott om plats att stå på, fast det kanske var trångt och jobbigt längre fram.

tror inte det vbar slutsålt.. men stadion är ju rätt stor också =) fram var det nog tryck.. men var jävla massa människor ändå nästan fullt

El Guaje:

Haha hade du inga öronproppar? Det kan inte varit lätt! Tog ur mina en stund och det var riktigt hårt. Fast det kanske var för att man hade i dem från början och sen var van vid att ha dem.

nää glömde 😛 brukatr inte ha borde börja med.. men tyckte ej band of horses och foo var jobibga utan


   
SvaraCitera

Lounge fact:

tror inte det vbar slutsålt.. men stadion är ju rätt stor också =) fram var det nog tryck.. men var jävla massa människor ändå nästan fullt

Ja det var väl över 30 000 så nästan slutsålt måste det varit. Men det kändes inte som några 30 000 när man stod där, men man hade väl rätt många bakom sig man inte tänkte på.

Lounge fact:

nää glömde 😛 brukatr inte ha borde börja med.. men tyckte ej band of horses och foo var jobibga utan

Hehe okej nej de kunde man nog överleva utan. Var ju så fint! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja det var väl över 30 000 så nästan slutsålt måste det varit. Men det kändes inte som några 30 000 när man stod där, men man hade väl rätt många bakom sig man inte tänkte på.

ja exakt.. svårt att uppfatta.. men läktarna var ju smockfulla också

El Guaje:

Hehe okej nej de kunde man nog överleva utan. Var ju så fint! [smile]

mmm verkligen =)

åh vill se igen..


   
SvaraCitera

Lounge fact:

åh vill se igen..

Jag med! Synd att den inte kommer ut på dvd eller nåt sånt. vore en liten tröst iaf.

Är väl bara börja längta till nästa gång de kommer hit! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag med! Synd att den inte kommer ut på dvd eller nåt sånt. vore en liten tröst iaf.

ja! undrar vart de gör av materialet som filmas på scnenen? lär ju spelas in 😛

men på söndag skulle de visa någon dokumentär om foo fighters på sexan

ja.. längtaaaaaaaar


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ja! undrar vart de gör av materialet som filmas på scnenen? lär ju spelas in 😛

Ja de borde släppa det också i så fall. Fast kanske kommer nån dvd sen med det bästa ifrån denna turne eller nåt. [smile]

Lounge fact:

men på söndag skulle de visa någon dokumentär om foo fighters på sexan

Oj är det foo fighters back and forth? Såg den i en affär idag och blev sugen men köpte den inte av nån anledning, så det vore trevligt om de visade den på tv.


   
SvaraCitera