Aviseringar
Rensa alla

Foo Fighters igår


Ämnesstartare

El Guaje:

Fast kanske kommer nån dvd sen med det bästa ifrån denna turne eller nåt. [smile]

hoppas!

El Guaje:

Oj är det foo fighters back and forth? Såg den i en affär idag och blev sugen men köpte den inte av nån anledning, så det vore trevligt om de visade den på tv.

ja är den!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ja är den!

Fint det! Ser fram emot den nu. Tack för att du sa det, hade garanterat missat det annars. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Fint det! Ser fram emot den nu. Tack för att du sa det, hade garanterat missat det annars. [smile]

lugnt=)

hade du trevligt i sthlm i övrigt då?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hade du trevligt i sthlm i övrigt då?

Ja då, positivt överraskad. Aldrig fastnat för Stockholm tidigare men denna gång var det trevligt. Satt i en fin park och hade det trevligt innan vi gick till stadion. Såna parker gillar jag!

Fast idag var rätt jobbigt, var helt slut med huvudvärk och annat och ville bara hem men tåget gick inte fören vid fyra så vi fick driva omkring där i öaregnet inne i stan.

Hade du trevligt då? Hann du iväg till den där träffen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

öaregnet inne i stan

Åh var sådant skitväder idag!

El Guaje:

Hade du trevligt då? Hann du iväg till den där träffen?

jA! kom typ vid tolv =) var najs.. förutom att jag missade tåget hem imorse.. hehe.. men gick ett en timme senare som jag plankade


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Åh var sådant skitväder idag!

Ja, värsta jag sett på länge!

Lounge fact:

jA! kom typ vid tolv =) var najs.. förutom att jag missade tåget hem imorse.. hehe.. men gick ett en timme senare som jag plankade

Okej hoppas ni hade det kul. [smile] Haha okej ja så går ju också göra, du hade ju ändå betalt ett tåg du inte satt på så det jämnar nog ut sig. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Okej hoppas ni hade det kul. [smile] Haha okej ja så går ju också göra, du hade ju ändå betalt ett tåg du inte satt på så det jämnar nog ut sig. [wink]

ja det var kul =) xakt.. tkr det med


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ja det var kul =)

Bra det! [smile] Får försöka komma på nån nån gång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Bra det! [smile] Får försöka komma på nån nån gång!

ja det tycker jag allt! 23e juli kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh fan vad awesome. Hade velat se dem.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ja det tycker jag allt! 23e juli kanske?

Ja kanske, nu gillar jag ju Stockholm! Men får se hur det ser ut då. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Hade velat se dem.

du borde!=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han e så kung


   
SvaraCitera

Riktigt sköna filmer. [smile] Känns som det var länge sedan man fick uppleva det där men egentligen är det knappt ett dygn sedan man stod där. Saknar det.


   
SvaraCitera