Aviseringar
Rensa alla

Forever alone


Sök någon form utav professionell hjälp, men inse först ditt attitydproblem. Annars så kan inget göras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nintendo F20
mån 23 maj 201

x2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sök någon form utav professionell hjälp, men inse först ditt attitydproblem. Annars så kan inget göras.

Dejtingsajt?


   
SvaraCitera

pendu:

Håller med framtidstron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jez91:

Klart du inte vill ha någon "ful" (i dina ögon då) tjej, men att satsa på någon som ser ut som nån fotomodell och bara leker med killar är ingen bra idé.

nej absolut inte, alla har ju sin smak och att bara fokusera på det går inte, skulle aldrig stå ut med någon köttfärslimpa man inte kan föra en normal konversation med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Aktivera dig inom något som du tycker om, någon sport eller annan aktivitet..

hum? fan sporter så är det ju antingen flick eller pojk lag i t.o.m Kampsport nuförtiden kör man separat killar och tjejer så det kan bli svårt... Fan festival är en intressant grej däremot. Träffade faktiskt en tjej på den senaste jag var på men det sket ju sig så klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jez91:

Satsa även på att hitta någon som inte bara blir din "flickvän" utan även din bästa vän, ett sånt förhållande varar ofta länge.

Ja precis det jag mena med min andra reply någon man kan stå ut med utan att vilja köra en is-borr igenom skallen


   
SvaraCitera

Panzerschutze:

hum? fan sporter så är det ju antingen flick eller pojk lag i t.o.m

Ah, det är nog sant.. Vad har du för intressen då? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ah, det är nog sant.. Vad har du för intressen då?

sport? [crazy] eller gegga runt i skog å mark typ men om man skulle börja plugga kanske?


   
SvaraCitera

Panzerschutze:

gegga runt i skog å mark typ

Nice, finns nog massa trevliga damer som föredrar det.. Frågan är var du skall hitta dem.. Du får la dra ut i skogen rent spontant i hopp om att finna en vacker tös som plockar bär eller liknande.. [wink]

Panzerschutze:

man skulle börja plugga kanske?

Det kanske inte är en dum idé.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det kanske inte är en dum idé..

nej men då måste jag säga upp lägenheten och hålla på å dryga med såna saker först... kommer aldrig kunna betala den ifall jag börjar plugga [n] och ska jag börja med det lär jag söka skolor, plugga upp ämnen fan va omständingt [crazy]


   
SvaraCitera

Panzerschutze:

nej men då måste jag säga upp lägenheten och hålla på å dryga med såna saker först... kommer aldrig kunna betala den ifall jag börjar plugga [n]

Då låter det ej värt. Har du jobb nu eller? [smile]


   
SvaraCitera

Panzerschutze:

Dejtingsajt?

Tror inte att de räknas som professionella hjälpare där [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tror inte att de räknas som professionella hjälpare där

Hmm? tror inte jag kvalificerar för att gå till någon äktenskapsrådgivare? men vad tänker du på? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Då låter det ej värt. Har du jobb nu eller?

jo precis, heltid dessutom och det är inget man bara vill kasta i sjön [chocked]

Sen visst finns det damer som tycker det är trevligt med skog och mark men det är inte så att man kan greppa någon på stan och fråga "tja vill du ut å traska i skogen med mig i ett par dagar?" jag skulle iallafall känna ett lätt obehag om någon fråga mig det [crazy]


   
SvaraCitera