Aviseringar
Rensa alla

Formas ollonet av för mycket runkning?


Ämnesstartare

helt seriöst har jag hört detta! det känns väldidigt skumt, men det kanske stämmer? Vad tror ni, är det någon som vet?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Unexpected: xD

Nej, det gör det nog inte. Då får du runka bra mycket och bra konstigt.


   
SvaraCitera

AAAAAAAAAAAAAhahahahahahah!! Ungefär som när man säger att tjejer får hårda fingertoppar av att pulla sen kollar man runt i klassrummet och kollar vilka det är som känner efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Det är sant.


   
SvaraCitera

Ja, min är helt fyrkantig. [sad]


   
SvaraCitera

Toothbrush:

AAAAAAAAAAAAAhahahahahahah!! Ungefär som när man säger att tjejer får hårda fingertoppar av att pulla sen kollar man runt i klassrummet och kollar vilka det är som känner efter.

BHAHAHAHAHAHA XD
den gillade jag [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men sperma bryter ner din snopp långsamt eftersom den innehåller halter av H3PO3 så ifall du inte vill sluta steril så bör du nog dra ner på onanerandet.

MVH ASDF


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Toothbrush:

AAAAAAAAAAAAAhahahahahahah!! Ungefär som när man säger att tjejer får hårda fingertoppar av att pulla sen kollar man runt i klassrummet och kollar vilka det är som känner efter.

Fast det är bättre att säga att man får gula fläckar på naglarna. Då ser man om de tittar. Annars behöver de baka känna lite diskret.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Fast det är bättre att säga att man får gula fläckar på naglarna. Då ser man om de tittar. Annars behöver de baka känna lite diskret.

HAHAHA, lömskt.


   
SvaraCitera

Daggen:

helt seriöst har jag hört detta! det känns väldidigt skumt, men det kanske stämmer? Vad tror ni, är det någon som vet?

Skulle tro att det är lika sant som att snoppen krymper då man runkar för mycket [cute]


   
SvaraCitera

ja det stämmer faktiskt så var försiktig


   
SvaraCitera

Ja, den blir som en penna.. smal vid toppen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera