Aviseringar
Rensa alla

fortfarnde biusexsuell


Ämnesstartare

jag är ju inte kär i någon tjej just nu men har varit förr men nu var det rätt så länge sedan jag tänkte på tjejer på det sättet
jag kan ju liksom tycka att ren tjej är sött men det är väl allt nu för tiden antar jag
hur ska jag göra för att veta om jag fortfaenade är bisexuell.
as ja HAR JU PRECIS KOMMIT UR FÖR MINA NUVARANDE VÄNNER. DE KOMMER JU ATT ÄNDRA SIN LIVSTIL FÖR ATT VARA MED MIG FÖR DE BRUKAR SANKA OM HUR ÄCKLIGT DET ÄR MED KILLAR SON  GILLAR KILLAR OCH TJEJER SOM JA NI FATTAR MEN VAD SKA JAG GÖRA


   
Citera

Kan man byta sexualitet? 
I alla fall, om inte dina vänner accepterar din läggning så är det inte toppen-polare precis.

EDIT: Dina kompisar borde stötta dig. Det är okej för dem att tycka annorlunda men respektera dig för den du är Söt


   
SvaraCitera

spearmint:
Kan man byta sexualitet? 
I alla fall, om inte dina vänner accepterar din läggning så är det inte toppen-polare precis.

EDIT: Dina kompisar borde stötta dig. Det är okej för dem att tycka annorlunda men respektera dig för den du är Söt

klart man kan byta sexualitet? 


   
SvaraCitera

DET ÄR ETT SPEKTRUM. SLUTA BRY DIG OM BETECKNINGAR.


   
SvaraCitera

widediaper:

klart man kan byta sexualitet? 

Som jag uppfattat det; föds man hetero så förblir man hetero, eller? Samma sak med homosexualitet eller liknande. Tänker att man föds som homosexuell men att man upptäcker det senare i livet, än att man rent byter sexualitet från hetero till homo. 
Har jag missförstått någonting? Skeptisk


   
SvaraCitera

spearmint:

Som jag uppfattat det; föds man hetero så förblir man hetero, eller? Samma sak med homosexualitet eller liknande. Tänker att man föds som homosexuell men att man upptäcker det senare i livet, än att man rent byter sexualitet från hetero till homo. 
Har jag missförstått någonting? Skeptisk

Allting varar inte livet ut. Mn kan byta sexualitet, kanske inte helt och hållet. Det är nog snarare så att en homosexuell person kan bli bisexuell och en bisexuell blir homosexuell eller hetero och en hetero blir bisexuell. Jag tror dock inte riktigt på att en homosexuell går och blir heterosexuell eller tvärtom men vad vet jag.


   
SvaraCitera

spearmint:

Som jag uppfattat det; föds man hetero så förblir man hetero, eller? Samma sak med homosexualitet eller liknande. Tänker att man föds som homosexuell men att man upptäcker det senare i livet, än att man rent byter sexualitet från hetero till homo. 
Har jag missförstått någonting? Skeptisk

Fel. Sexualitet är väldigt komplicerat.


   
SvaraCitera

spearmint:

Som jag uppfattat det; föds man hetero så förblir man hetero, eller? Samma sak med homosexualitet eller liknande. Tänker att man föds som homosexuell men att man upptäcker det senare i livet, än att man rent byter sexualitet från hetero till homo. 
Har jag missförstått någonting? Skeptisk

asså tänk på soldater, vissa av dem har ju fru och barn men när dom är borta från familjen ett tag så börjar dom vissa intresse för varandra för att situationen får dem att göra det. 
och man kan inte säga att alla soldater är bisexuella heller. 


   
SvaraCitera

widediaper:

asså tänk på soldater, vissa av dem har ju fru och barn men när dom är borta från familjen ett tag så börjar dom vissa intresse för varandra för att situationen får dem att göra det. 
och man kan inte säga att alla soldater är bisexuella heller. 

Okej, det är fan sant. Tänker mig främst människor i det civila, med vardagliga liv. Du blir ju inte homosexuell bara för att du umgås med män, antar jag Söt


   
SvaraCitera
quex
 quex

caitline06: DE KOMMER JU ATT ÄNDRA SIN LIVSTIL FÖR ATT VARA MED MIG

Låter som dåliga vänner då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:
Kan man byta sexualitet? 
I alla fall, om inte dina vänner accepterar din läggning så är det inte toppen-polare precis.

EDIT: Dina kompisar borde stötta dig. Det är okej för dem att tycka annorlunda men respektera dig för den du är Söt

ja det gör dom 
dom har ju ändar på tycket efter att sett attrjag ätr precis som de vbaar att jag gillar båfde tjejer och killart
tack för att du bryr dig (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
DET ÄR ETT SPEKTRUM. SLUTA BRY DIG OM BETECKNINGAR.

´vad  menads med bewtecknigar inte jätte bar på sådant vade issa ordb etyder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Allting varar inte livet ut. Mn kan byta sexualitet, kanske inte helt och hållet. Det är nog snarare så att en homosexuell person kan bli bisexuell och en bisexuell blir homosexuell eller hetero och en hetero blir bisexuell. Jag tror dock inte riktigt på att en homosexuell går och blir heterosexuell eller tvärtom men vad vet jag.

nej det gör deet inte
ja det har jag välo gjort 1 gg redan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Fel. Sexualitet är väldigt komplicerat.

ja det ärt ju det de ärt


   
SvaraCitera

caitline06:

nej det gör deet inte
ja det har jag välo gjort 1 gg redan

I en viss ålder kan man vela fram och tillbaka, det kan man iof göra senare i livet också.


   
SvaraCitera