Aviseringar
Rensa alla

Forumdelar


Ämnesstartare

Det behövs verkligen för allt är som en smet. Vill ni ha ordning här så borde det definitivt skapas.
Alla som bara vill chatta och göra "onödiga" trådar får en egen sandlåda att hållas inom och skapa massor nytt där i. De seriösa användarna får flera olika kategorier för olika ämnen där de kan ha det fint och strukturerat utan att någon kommer och förstör.

När det ser ut som det gör just nu på ett forum så blir det naturligt att allt bara blir en klump av tankar. Ingen vill ha det så, det är inte nytt och modernt. Det är dåligt och en fuskvariant av ett riktigt forum. 
Jag kan inte vara seriös när det ser ut såhär, jag vet att många andra tycker samma sak, det blir jobbigt att tänka och man stör sig bara på allt. Både de seriösa inläggen och de flummiga..


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vrklign Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

#um#var#bättre#förr


   
SvaraCitera

Väldigt sant, men snart kommer André med statistik som visar hur otroligt mycket mer aktivt forumet blivit sedan de slopade kategorierna och påståenden i stil med att 99% av alla medlemmar ändå bara tryckte på "Senaste", så det här kommer som vanligt inte att leda någon vart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints har redan skrivit att det är moderatorerna och admins som bestämmer så de är bara onödigt att någon skriver vad de tycker eller hur man vill ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för dina förslag. Vi har inga planer på att införa kategorier, däremot kommer vi inom de kommande månaderna att tjonga ut ett par uppgraderingar som gör det lättare att sortera bland trådarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saknar uppdelningen mellan seriöst och oseriöst, annars hängde jag bara på senaste i princip men där så man ju vilka trådar som var vilka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: snart kommer André med statistik som visar hur otroligt mycket mer aktivt forumet blivit sedan de slopade kategorierna och påståenden i stil med att 99% av alla medlemmar ändå bara tryckte på "Senaste"

Tack för att du steppar in som min talesperson. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC:
saknar uppdelningen mellan seriöst och oseriöst, annars hängde jag bara på senaste i princip men där så man ju vilka trådar som var vilka.

Mm precis


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Nej fy så hemskt ett forum som skulle vara lättanvänt... det är inte flashigt nog för 2014
Tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Nej fy så hemskt ett forum som skulle vara lättanvänt... det är inte flashigt nog för 2014
Tyvärr.

Ne, det måste vara jobbigt nu för tiden 🙁


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Semla:

Ne, det måste vara jobbigt nu för tiden 🙁

helpuckat Ledsen
kanska bara är att vänja sig och invänta den revolutionerande upptäckten kategorier.


   
SvaraCitera