Aviseringar
Rensa alla

Forumlek: Betygsätt ovans påstående/åsikt


Mmm.. alla vägarbetare är snygga, de vet inte hur många tjejer som spanar in deras armmuskler och svett från bostadshusen. 


   
SvaraCitera

Alla vägarbetare är snygga, de vet inte hur många tjejer de har som spanar in de från bostadshusen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5/10 

att donald trump är en blåst narcissist är något bra för resten av världen 


   
SvaraCitera

0/0 behövde läsa om frågan som på vem vet mest när han hunnit läsa klart frågan innan man läst klart texten. 

Nästa: 
Det finns bara snygga killar på Clas Ohlssons och Kjell och Company, Teknikmagasinet, mer killar än tjejer. Du tar tid på att välja vilken av dem du ska be om hjälp och vilken du dissar. 


   
SvaraCitera

7/10 Man får ju inte glömma varför man gick dit till butiken, vad man skulle köpa. 

Nytt påstående: 
Du tycker det är rätt skönt ändå att sitta på toaletten efter du är klar. 


   
SvaraCitera

3/10? vill nog helst därifrån 

Det är bäst att låta bli?


   
SvaraCitera

5/10 beror på vad för sammanhang, känner man att man inte orkar gå.. då är det bäst att låta bli eller säga ifrån, helst innan nån rusar iväg. Men och ta disken sist för att det är tråkigast, då är det bäst och göra det först. 

Mitt påstående är: 
Killar är bättre på att stalka än tjejer, det är mer killar som gör det men säger de inte gör. 


   
SvaraCitera

2/10

De killar jag stött på som stalkat är väldigt uppenbara med det och råkar allt för ofta avslöja sig själva. Tjejer däremot kan vara ruskigt snabba och läskiga när de stalkar - en dejt visste att jag hade kaniner fastän jag inte skyltar med det någonstans på sociala medier. 

Mitt påstående: Fotboll är en överskattad sport.


   
SvaraCitera

*googlar vad överskattad betyder igen*


   
SvaraCitera

8/10 Jag googlade upp det och jag läste att fotboll är en överskattad sport.
(Men kan däremot inte komma på vad överskattad betyder) Cool 

Semlor gör man bara på semledagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10/10

Sveriges sämsta dialekt är värmländska 


   
SvaraCitera

7/10 hört mer om skånska än värmländska. 

Det finns inga goda kakor på byggarbetscafeer, hårda och gamla eftersom mackorna är fokusen så struntar de i småkakorna. 


   
SvaraCitera

en alldeles korrekt observation och slutsats 10/10

Såna där finlandskämt "finlands sämsta barista heter hålikoppinen höuhöue" existerar inte i nån bra form och har aldrig varit roliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3 hör du inte hört den om Eno Nitti och hans fru Sirka Nitti 

kvinnor borde omyndigförklaras


   
SvaraCitera