Aviseringar
Rensa alla

Forumlek: Nämn en styrka och en svaghet hos personen ovan


Ämnesstartare

Styrka - Ger aldrig upp

Svaghet - Ja ibland kan han i sin kamp mot moralismen bli en smula moraliserande,  oh the irony 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Svaghet - Ja ibland kan han i sin kamp mot moralismen bli en smula moraliserande, oh the irony

Ett kortare tids moraliserande för att stoppa en längre tids moralisk påtryckning är ett nödvändigt ont. Man skjuter med sitt gevär så länge den andre skjuter med sitt, när denne lägger ned sitt vapen lägger även jag ned mitt. Geväret (moraliserande) utrotas på detta sätt. Målet och medlet är inte samma sak. Målet är ett slut på moraliserande. Medlet kan mycket väl bli ett visst moraliserande eftersom målet ännu inte är uppnått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

Ett kortare tids moraliserande för att stoppa en längre tids moralisk påtryckning är ett nödvändigt ont. Man skjuter med sitt gevär så länge den andre skjuter med sitt, när denne lägger ned sitt vapen lägger även jag ned mitt. Geväret (moraliserande) utrotas på detta sätt. Målet och medlet är inte samma sak. Målet är ett slut på moraliserande. Medlet kan mycket väl bli ett visst moraliserande eftersom målet ännu inte är uppnått.

Lite som proletariatets diktatur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dazed
Fördel: Helt sjukt jävla underbar. Humoristisk och trevlig.
Nackdel: Ung


   
SvaraCitera
mynona

Svaghet: Om jag minns rätt, sade du en gång att du kan ha svårt att interagera med personer  du har stor respekt för. Om det var du som sade detta, så är det en svaghet hos dig, men den delar du med många. 

Styrka: Ansvarskänsla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svaghet: Rädsla för att visa känslor.
Styrka: Beslutsamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svaghet: Kan ibland framstå som mindre påläst vid debatterande.
Styrka: Känner dig rätt lite egentligen, men din musiksmak!


   
SvaraCitera
mynona

Svaghet: Cynism
Styrka: Karaktär/viljestyrka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svaghet: skriver bump i forumlekar så folk blir överhoppade istället för att bara bumpa genom att skriva om personen ovan
styrka: verkar säker i att hennes sätt är rätt sätt(det mår man nog bra av)


   
SvaraCitera
mynona

ta ply nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Styrka: Tycker att hon är bra på att säga åt folk när hon anser att de går över gränsen vilket innebär att hon inte behöver ta någon skit samtidigt som den andra personen får något att tänka över. Svaghet: Svår att få kontakt med.


   
SvaraCitera

bra på att forumleka

hemlig


   
SvaraCitera