Aviseringar
Rensa alla

fosterfamilj ?


Ämnesstartare

tjosan, ja asso, jag vet inte om jag skriver rätt här, för jag fattar noll.. men jag har en liten fråga.. jag skrevs nyss hos min mamma då jag inte vill bo hos min pappa lika mycket, det blir för jobbigt med min lillebror där, och hans fru, som jobbar på min skola.. han är också väldigt hård, om han är typ sur så kan han göra mig illa (dvs. ta tag i mig så att det kan bli stora blåmärken, en gång tryckte han upp mig mot väggen så jag hade stora blåmärken på armarna)och det går inte så värst bra för mig i skolan, jag har så svårt att ta in saker, inte för att jag har någon psykisk sjukdom utan för att jag mår så dåligt så jag sitter och tänker på det hela tiden. men iallafall, när det går dåligt på prov så blir min pappa vansinnig och det slutar bara med att det blir bråk.
sen till min mamma, jag älskar henne hur mycket som helst, det går inte att förklara, vi går igenom svåra saker hon och jag, och vi gör det tillsammans. vi hjälper varandra. hennes sambo är också jättesnäll, mina syskon är också bra. men ibland blir det bara för mycket, det enda jag gör är sitter inne hela dagarna, för jag har inga kompisar där jag bor. det är bara små barn eller gamlingar som bor här. så jag är så ensam.. jag vill inte flytta förevigt eller så, utan bara bo hos den andra familjen ett tag, bara för att få komma bort ett litet tag.. är det någon som vet om soc går med på sånthär eller att dom inte kommer ta det på allvar? om du läste allt så är du guld värd<3


   
Citera

Såhär spontant känns det inte som om det kommer att hända


   
SvaraCitera

För "fjuttiga" problem för att få flytta till fosterfamilj, och det ska du vara glad för tycker jag.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

mushroom:

om han är typ sur så kan han göra mig illa (dvs. ta tag i mig så att det kan bli stora blåmärken, en gång tryckte han upp mig mot väggen så jag hade stora blåmärken på armarna

isola:

För "fjuttiga" problem

[chocked][shake]
Misshandel ?


   
SvaraCitera

The May Queen:

Misshandel ?

Hon har en mamma hon kan bo hos, och bor hos nu.


   
SvaraCitera

isola:

Hon har en mamma hon kan bo hos, och bor hos nu.

aha. [smile]


   
SvaraCitera