Aviseringar
Rensa alla

Fotbollsmanager spel


Vattuman:

Haha jo läste rätt mkt skit på fmsweden.se , haru börjat lira 09? va tycks såhär långt? älskar 09, men ser fram emot ännu en patch nån gång i Januari.

Jodå, det är helt okej, mkt roligare transfersystem bla, och 3d:n var över förväntan.
Sen så har ju SI gjort det lite till en grundlag att spelet inte ska vara njutbart förrns efter 2 patchar...
Vad tycker du själv?[smile]


   
SvaraCitera

tevepro:

Jag spelar FML istället för 09. Gillade inte hur slött spelet var.

Har faktiskt aldrig lirat live, var lite för dyrt för mig:)
Hur är det?


   
SvaraCitera

Har nött FM09 hela dagarna i ett par veckor nu.


   
SvaraCitera

Justified:

Har faktiskt aldrig lirat live, var lite för dyrt för mig:)
Hur är det?

Mycket tråkigt, jag spelar i en BETA-värld just nu där man testar januaripatchen.


   
SvaraCitera

tevepro:

Mycket tråkigt, jag spelar i en BETA-värld just nu där man testar januaripatchen

Aha, där ser man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CM 01-02[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cm0102 var kung!! cm0304 var också grymt, men fm09 är också mkt fint!

Jag tycker det har kommit till nya funktioner som lyfter upp spelet, speciellt konferenserna innan matcherna, men det blir lite drygt i längden då samma frågor kommer gång på gång. Lirar med Arsenal just nu och allt flyter på bara fint.

Gött med fredag nu, så att man kan lira hela helgen 🙂


   
SvaraCitera

vad sugen jag blir på fm nu, ska dock inte köpa 09... har 06 07 08 så har bestämmt mig för att hoppa över det iår p.g.a brist på tid med mera... men hur är 3d matchsimulatorn? [smile]


   
SvaraCitera

daz_fantom:

vad sugen jag blir på fm nu, ska dock inte köpa 09... har 06 07 08 så har bestämmt mig för att hoppa över det iår p.g.a brist på tid med mera... men hur är 3d matchsimulatorn?

Över förväntan, vilket ju verkligen inte betyder att den är bra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera