Aviseringar
Rensa alla

Fotbollspelare som vill få Feedback!


Ämnesstartare

Hej! Jag är 15år och tränar fotboll varjedag, när jag tränar så kan jag träna allt möjligt, så variationen med träningen är bra! Jag har gjort en video på mig när jag tränar lite frisparkar som jag gärna skulle vilja få respons på, så kan ni vara snälla och säga vad ni tycker? Vad kan jag förbättra? Vad tycker ni är bra med frisparkarna? Ju mer ni säger vad ni tycker desto mer kommer jag att utvecklas 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

ffiirraatt:

Min frisparksvideo!

fail, kommer ej till ngn sida.

Gör såhär:

skriv in länken direkt här utan att krångla, då kommer videon upp här automatiskt.

Tryck på den vita rutan längst ner till vänster på ditt första inlägg och tryck ändra så kommer videon i första inlägget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

fail, kommer ej till ngn sida.Gör såhär:skriv in länken direkt här utan att krångla, då kommer videon upp här automatiskt.Tryck på den vita rutan längst ner till vänster på ditt första inlägg och tryck ändra så kommer videon i första inlägget.

Så, då var det fixat, tack så hemskt mycket att du berättade felet då jag själv inte upptäckte det 🙂


   
SvaraCitera

ffiirraatt:

🙂

Det enda jag tänkte på var att många av frisparkarna var för låga. Det funkar förvisso om man lyckas få dem vid sidan av alla i muren, men det brukar inte funka särskilt ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Det enda jag tänkte på var att många av frisparkarna var för låga. Det funkar förvisso om man lyckas få dem vid sidan av alla i muren, men det brukar inte funka särskilt ofta.

Aa jag förstår, men vad tyckte du om de frisparkar som inte är låga? 🙂


   
SvaraCitera

ffiirraatt:

men vad tyckte du om de frisparkar som inte är låga?

Då jag inte klagade på dem så var de nog bra 😉
Jag är själv urusel på frisparkar (har iof knappt slagit några) så du får nog låta en expert svara [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Då jag inte klagade på dem så var de nog bra ;)Jag är själv urusel på frisparkar (har iof knappt slagit några) så du får nog låta en expert svara

Okej, men tack ändå 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha mer feedback är ni snälla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fler som kan ge mig feedback? Kom igen, jag behöver få respons/feedback


   
SvaraCitera

ffiirraatt:

Fler som kan ge mig feedback? Kom igen, jag behöver få respons/feedback

Är väl bättre att du frågor en tränare eller någon istället för random personer på internet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabregas:

Är väl bättre att du frågor en tränare eller någon istället för random personer på internet?

Men ju mer man frågar desto bättre är det 🙂


   
SvaraCitera

Tycker det verkar vara för lite dinosaurier med.


   
SvaraCitera

du kanske kan ha en roligare färg på bollen, typ rosa eller turkos som en poolbotten.

fast jag kan inte så mycket om fotboll [sad]


   
SvaraCitera

Birgrrr:

turkos som en poolbotten.

[bigsmile] hade varit mycket festligare, instämmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

du kanske kan ha en roligare färg på bollen, typ rosa eller turkos som en poolbotten. fast jag kan inte så mycket om fotboll

Ok.

Budolicious:

Tycker det verkar vara för lite dinosaurier med.

Är du dum i huvudet?


   
SvaraCitera