Aviseringar
Rensa alla

Foto och Film


Ämnesstartare

Jag tycker att det borde finnas ett delforum för foto och film. Tror inte att jag är den ända [smile]


   
Citera

Finns konst, film och teknik. Finns inget inom foto- eller filmskapande som inte ryms inom de tre kategorierna imo.


   
SvaraCitera

Tänker du på ett skört foto- och filmskapande forum, eller ett forum där vi diskuterar foton och filmer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Finns konst, film och teknik. Finns inget inom foto- eller filmskapande som inte ryms inom de tre kategorierna imo.

håller inte med dig, möjligen konst, men tycker ändå inte att det är riktigt samma sak.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jonnybravo91:

ett skört foto- och filmskapande forum

ett forum där kan man diskutera bilder som man har tagit eller filmer man har gjort, eller prata om foto idér osv


   
SvaraCitera

LifeandDeath:

håller inte med dig, möjligen konst, men tycker ändå inte att det är riktigt samma sak.

Vadå "inte samma sak"? Diskussioner rörande kameror, ljusteknik, inköp m.m. sköts i Elektronikprylar, diskussioner kring egnas och andras filmer och uppslag i Film och diskussioner om film som konstuttryck i Konst. Känns väldigt onödigt med ett forum som inte ens behövs för att husera en handfull trådar, om ens det.

Edit: Föreslår annars att du söker dig hit: http://forum.voodoofilm.org/


   
SvaraCitera

LifeandDeath:

ett forum där kan man diskutera bilder som man har tagit eller filmer man har gjort, eller prata om foto idér osv

Tja... Diskutera bilder och prata om fotoidéer funkar bara bra under "Konst & Grafik". Dock diskutera filmer man har gjort finns det inget riktigt bra forum för nej.

Tills vidare skulle jag lägga dessa trådar i "Film, TV & Underhållning"


   
SvaraCitera

LifeandDeath:

Jag tycker att det borde finnas ett delforum för foto och film. Tror inte att jag är den ända [smile]

vi jpobbar snarare på att slå ihop forum än att skapa mer småforum
"konst och grafik" och "film, tv och underhållning" är de forum som får duga...


   
SvaraCitera

Förstår inte varför konstforumsdelen inte duger.


   
SvaraCitera
Åtta

respons:

Finns konst, film och teknik. Finns inget inom foto- eller filmskapande som inte ryms inom de tre kategorierna imo.

Vad säger du om att bli min officielle talesman? Jag finner allt som oftast att du skriver precis det som jag tänkt skriva, så då tänkte jag att du kunde ta hand om alla jobbiga trådar i Önskemål och Synpunkter, så får jag mer tid över till att peta mig i naveln. Som kompensation för dina tjänster får du en kexchoklad signerad av mig.


   
SvaraCitera

Åtta:

Vad säger du om att bli min officielle talesman?

Haha. [blush]

Åtta:

Som kompensation för dina tjänster får du en kexchoklad signerad av mig.

Låter värt!

PS grattis till A'et.


   
SvaraCitera

respons:

Haha. [blush]

Ett ÅB efter namnet för åttas bitch kanske? [wink]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Ett ÅB efter namnet för åttas bitch kanske? [wink]

I wish!


   
SvaraCitera