Aviseringar
Rensa alla

FRA eller??


Ämnesstartare

Dightkuz:

Jag tror nog att vi alla är ovana vid att Nätvandrarna överhuvudtaget säger något här på UM. [crazy]

Haha sant. Man har inte sett de så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

bängen trålar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dightkuz:

Shit vad alla ovanstående personer fjäskar för Nätvandrarna...

Sannerligen. Jag såg då inte det roliga i bilden. Sen är FRA det sista man skämtar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha[bigcheers]

SUKOF:

Sannerligen. Jag såg då inte det roliga i bilden. Sen är FRA det sista man skämtar om.

Bitterfitta[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Bitterfitta[no-no]

Realist och värnar om vår värld. Förstår inte alls varför du skulle känna dig hotad av mig och slänga ur dig könsord åt höger och vänster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Realist och värnar om vår värld. Förstår inte alls varför du skulle känna dig hotad av mig och slänga ur dig könsord åt höger och vänster.

Hotad? Nejnej, jag syftade på boken.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Hotad? Nejnej, jag syftade på boken.[wink]

Jag vet inte alls vad du talar om nu. Vill du gå in närmare på detta eller ska vi bara låta dig be om ursäkt för det brutala yttrandet riktat mot mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Jag vet inte alls vad du talar om nu. Vill du gå in närmare på detta eller ska vi bara låta dig be om ursäkt för det brutala yttrandet riktat mot mig?

Du borde be om ursäkt för att vara så otroligt oallmänbildad och tilltala mig utan att ha ansökt hos kungen först!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Maria_Sveland

Läs under bilbiografi så kanske du iallafall kan lära dig något idag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Du borde be om ursäkt för att vara så otroligt oallmänbildad och tilltala mig utan att ha ansökt hos kungen först!

Jag kan inte påstå att jag är oallmänbildad bara för att du inte förrän i efterhand påstår att du syftade på en bok när jag klargjorde allvaret i FRA.
Lär dig hyffs pojk och sluta upp med otrevligheterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Lär dig hyffs pojk och sluta upp med otrevligheterna.

Nu får du ta och hålla dig till ämnet i tråden. Passar det sig inte så var vänlig använd "Ny diskussion" funktionen.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Nu får du ta och hålla dig till ämnet i tråden. Passar det sig inte så var vänlig använd "Ny diskussion" funktionen.[no-no]

Jag är nog den enda som håller mig till ämnet i den här tråden; FRA.
Men du verkar vara förblindad av frustration som inte lyckas knäcka mig, kanske vill du ta detta över PM istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

kanske vill du ta detta över PM istället?

Nej tack, jag söker inga vänner över nätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Nej tack, jag söker inga vänner över nätet.

Det var heller ingenting jag föreslog ditt jävla stöddlödder.


   
SvaraCitera