Aviseringar
Rensa alla

Fråga


Ämnesstartare

Kan man vägra gå till bup?


   
Citera
Ämnesstartare

ja men men efter ett tag kommer väl socialtjänsten med polisen och hämtar dig.. tror ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

men men efter ett tag kommer väl socialtjänsten med polisen och hämtar dig.. tror ja

Seriöst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ, jag skrev fel. det är lugnt om man dissar bup tror ja. antar att du är typ 18 då är det lugnt. sorry my bad


   
SvaraCitera
Åtta

Det är klart som fan det är. Att tvinga dig att gå dit vore olagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är klart som fan det är. Att tvinga dig att gå dit vore olagligt.

Men jag är ju inte 18 och mina föräldrar är inte kapabla till att ta det beslutet antar jag. Men de är ju mina vårdnadshavare trots allt.


   
SvaraCitera
Åtta

grodanboll_:

Men jag är ju inte 18 och mina föräldrar är inte kapabla till att ta det beslutet antar jag.

Det spelar ju ingen roll. Man kan inte fast en människa mot dess vilja. Frihetsberövning, you know.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Kan man vägra gå till bup?

vrf vill du inte dit för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det spelar ju ingen roll. Man kan inte fast en människa mot dess vilja. Frihetsberövning, you know.

Jo. Men är det bara din åsikt eller vad man ska säg. Eller funkar det så i verkligheten?


   
SvaraCitera
smisk

Varför inte bara gå dit och få det överstökat? Livet handlar ändå bara om att kompromissa och göra saker man inte vill. Kör hårt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

vrf vill du inte dit för?

Anledningar du tyvärr inte skulle förstå.

smisk:

Varför inte bara gå dit och få det överstökat? Livet handlar ändå bara om att kompromissa och göra saker man inte vill. Kör hårt!

Livet är inte alltid så enkelt. Och det är ingen kompromiss. Bara gå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Anledningar du tyvärr inte skulle förstå.

du har inte trstat mig o sen är du knappast ensam om att ha gått igenom skit i livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver väl inte, finns väl ingen som tvingar dig såvida du inte tas in på tvångsvård[zzz] öppenvården är frivillig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

du har inte trstat mig o sen är du knappast ensam om att ha gått igenom skit i livet

Har jag aldrig påstått


   
SvaraCitera
smisk

grodanboll_:

Livet är inte alltid så enkelt. Och det är ingen kompromiss. Bara gå

Säger ju det; det är inte enkelt, därför kompromissar man!


   
SvaraCitera