Aviseringar
Rensa alla

Fråga?


Ämnesstartare

Hey, tänkte bara fråga... Är det svårt att hitta en kille i Stockholm? Jag är bi och ung. Vill testa allt möjligt typ Live while we're young! 😀
Så vet jag inte vad ska jag göra lixom, jag vill testa något som jag aldrig gjort innan, men samtidigt känns det lite konstigt. 😀
Har ni några synpunkter? Men man ska ju skita i vad andra tänker och det blir inte att man går och säger det till alla . (:
Men vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Vilken fråga vill du ha svar på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Vilken fråga vill du ha svar på?

Det kan man fråga sig.. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Rävpojken:

Vilken fråga vill du ha svar på?

Det kan man fråga sig..

Är det svårt att hitta en kille i Stockholm?
Har ni några synpunkter?
Men vad tycker ni?

Eller vet inte, kanske mer en form av diskussion eller något liknande, vet inte ens exakt vad vill jag fråga. 😀 Men något runt om allt det att ''testa'' med killar och sånt. ahh, just help mee. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Det kan man fråga sig..

Eller kanske ännu hellre den som borde ha svaret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Är det svårt att hitta en kille i Stockholm?

Nej

aCid:

Har ni några synpunkter?

Om?

aCid:

Men vad tycker ni?

Om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

aCid:

Är det svårt att hitta en kille i Stockholm?

Nej

aCid:

Har ni några synpunkter?

Om?

aCid:

Men vad tycker ni?

Om?

Men har du inte läst texten? Du fattar väl vad jag menade och säg vad du tycker om min tanke bara. : /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Men har du inte läst texten? Du fattar väl vad jag menade och säg vad du tycker om min tanke bara. : /

Om att busa lite med killar? [wink] Varför behöver du svar fårn andra gällande det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Om att busa lite med killar? Varför behöver du svar fårn andra gällande det?

Vet inte ... Det är så att okey, jag är ung och jag vill testa något nytt och så. JAG VET INTE. :DDD

Bryr du dig vad andra tycker vad du gör och så? Kan inte formulera frågan, men hoppas att du förstår vad jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Bryr du dig vad andra tycker vad du gör och så? Kan inte formulera frågan, men hoppas att du förstår vad jag menar.

Nej jag gör allt jag vill med ett leende på läpparna.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Nej jag gör allt jag vill med ett leende på läpparna.

Good for u! Jag vill också göra det, men vet inte, det går inte. Fast det därför vill jag testa för att veta ju. (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Good for u! Jag vill också göra det, men vet inte, det går inte. Fast det därför vill jag testa för att veta ju. (:

Precis som med att "knulla brudar" så är det inget man kan tvinga fram, du får slå på charmen eller bli charmad av något sötis [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Precis som med att "knulla brudar" så är det inget man kan tvinga fram, du får slå på charmen eller bli charmad av något sötis

Tycker du det? Men ändå, faan. 😀
Men det kan väl vara en bra diskussion eller? För andra som funderar på det också eller det var bara jag? :DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahh :S


   
SvaraCitera