Aviseringar
Rensa alla

Fråga?


Rosa
 Rosa

qruiser.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa:

qruiser.com

Är redan där ... fyfaaan asså. Vilka gubbar... hatar dem.
Dem förstör hela sajten, pga dem vill man inte vara där. ^^


   
SvaraCitera

aCid:

Är det svårt att hitta en kille i Stockholm?

Om jag har lyckats hitta bögar i en håla på 10 000 pers så tror jag att du kan hitta några i Sthlm [bigsmile]


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

aCid:

Är redan där ... fyfaaan asså. Vilka gubbar... hatar dem.Dem förstör hela sajten, pga dem vill man inte vara där. ^^

jag vet..anmäler 10000 st om dagen typ. usch usch


   
SvaraCitera

aCid:

Hey, tänkte bara fråga... Är det svårt att hitta en kille i Stockholm? Jag är bi och ung. Vill testa allt möjligt typ Live while we're young!

det är fruktansvärt lätt att få ligga i Stockholm till och med med rätt snygga personer men jag tror att det är lite svårt att skaffa någon som man vill ha och som vill ha en. i hbt världen där så är det väldigt mycket en jakt på liggen det är tyvärr så. tipset är att flytta till göteborg eller Uppsala det är bättre ställen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

det är fruktansvärt lätt att få ligga i Stockholm till och med med rätt snygga personer

Okey ... men jag vill inte bara få ligga . <.< Jag vill ha någon bara . ^^ Det är tråkigt ensam . 😀

qazedctgb:

tipset är att flytta till göteborg eller Uppsala det är bättre ställen.

Vrf just där ? Stockholm är ju större det ska vara lättare här än i Göteborg eller Uppsala . o_O


   
SvaraCitera

aCid:

Vrf just där ? Stockholm är ju större det ska vara lättare här än i Göteborg eller Uppsala . o_O

qazedctgb:

hbt världen där så är det väldigt mycket en jakt på liggen

alltså det blir någon form av stureplanssydrom att man ska vara singel och ha massor sex. det är lit mer laid back på alla andra ställen


   
SvaraCitera