Aviseringar
Rensa alla

Fråga Alfahannen


Ämnesstartare

Kära vänner. Eftersom alltför många försöker ta sig uppåt i den hierarkin som faktiskt pågår här tänkte jag hjälpa samtliga som behöver ta sig uppåt lite här i världen, unga som gamla. Smala som tjocka. 

Så du har bestämt dig för att bli en riktig alfahanne? Bra val, men hur ska du gå tillväga. Well det finns många steg för steg guider över hela google men har ni fortfarande frågor? Fråga mig. Jag har vatit i branschen länge och har inga planer på att lägga av. 

En alfahanne är en generös individ. Och jag tänket vara så generös att jag bjuder först på inte bara ett utan TVÅ tips för vad som kännetecknar en alfahanne. Det första har jag nyss skrivit, att man är generös, det andra:

När du träffar en ny person, bete dig lite som om ni har känt varandra en livstid. Givetvis ska du lära känna personen genom att du stället frågor och lyssnar på svaren, men försök också vara avslappnad, skoja till det liye såsom du kanske gör med dina närmsta vänner, personen kommer nästan omgående känna sig trygg med dig och det...det är alfa.

Har ni fler frågor kring vad som är okej och inte och vad ni tror kännetecknar en alfahanne, var inte blyga, fråga på!


   
Citera
Ämnesstartare

du har inte ens läst the game


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bestäm dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren

När du träffar en ny person, bete dig lite som om ni har känt varandra en livstid. 

nja. tvärtom ska det vara.


   
SvaraCitera

Beter du dig på det här viset IRL  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har läst att man ska blanda komplimanger med förolämpningar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äckliga betalord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja brukade fråga om ja fick göra en sak på random tjejer

tror fan att ja aldrig fick ett nej

så gjorde ja det o dom blev typ paffa när ja tog dom på näsan

så va dom paffa jättelänge

sen sa ja varför ja gjorde det

så skratta vi 

men någonstans kändes de som att vi aldrig kom tillbaka till den där nivån där vi var nyfikna på varandra o kände attraktion te varandra 

o man blev ba några som blev glada av att se varandra då man träffa på varandra på krogen :'/

varför blev de så? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulle <3


   
SvaraCitera
reben

måste man göra armhävningar för o bli alfahanne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrfr vill tjejer ha en om man typ inte ens e attraherad av dom o typ ignorerar dom elr bara ointresserad av dom pga ute me kompisar 

typ ba då tjejer satt sig bredvid mig när de e som ovan o ba försökt prata jättemycket o ja har ba typ svarat "ok", "ne" o ibland kanske ja skrattat till ifall dom sagt nå roligt o då verkar dom börja prata ännu mer o man typ ångrar att man lät sig skratta

ju mer man inte ser dom ju intensivare blir dom typ sätter sig på en elr börjar lägga huvudt mot halsen o deras kompisar skäms över dom typ såna personligheter ja inte e attraherad av ju 🙁 

o sen ba när deras kompisar drar i dom o försöker få iväg dom så ska dom förolämpa en me typ "ah eh, synd att du bor där" typ känna sig bättre fast ja e bättre än dom som inte ens accepterat att dom finns typ

hur blir man av med dom  utan att va elak o typ få de överstökat jättefort så man kan prata me sin kompis ist :X?

varför kan otränade o typ fula personer o lite efterblivna o tråkiga som mig få tjejr ävn fast att man borde vara tränad o sånt. tänk om allt ba e typ sympati 🙁 


   
SvaraCitera
mynona

alla de där teknikerna: om någon av dem funkar så är det sådant som egentligen finns inbyggt i våra instinkter, vi beter oss nog ofta automatiskt så utan att tänka efter om vi slappnar av, och dessa instruktionsböckers baksida är att vi misstänker att de som beter sig så av naturen har läst dessa instruktioner och nu använder dem med onda syften


   
SvaraCitera
mynona

Fasiken: vrfr vill tjejer ha en om man typ inte ens e attraherad av dom o typ ignorerar dom elr bara ointresserad av dom pga ute me kompisar

därför att personer som visar intresse inte är en utmaning eftersom de redan är färdigavklarade och inte kräver ytterligare arbete, det verkar psykologiskt vettigtFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oooo viktig fråga oxo

om man inte har kondom som alfahanne hur gör man då :$

(obs finns inge möjlighet att få tillgång till en kondom hellr o man får ba en kväll me tjejen)

hur tänker man typ

e de typ tjejens utseende som avgör hur man gör :S

elr tjejens personlighet ?

hur vet man som alfahanne om ett utseende har legat me jättemånga o typ inte testat sig även om typ "alla" säger att dom testat sig o inte har nått :X 

elr personlighet oxo samma fråga som ovan hur vet man :$

tror ja går på helhet o de har gått bra o undvika men intressant o veta hur alfahanar tänker :$

oooooo en fråga till :$

typ om man gillar en tjej som alfahanne, typ kanske inte mer än bara sexuellt o kompis. men man vet att den typ har jättemycket sex me andra utan kondom o typ testar sig sällan även fast att den säger de o ba typ så hamnar man bredvid varandra i sängen o typ innan har den pratat om att den haft sex me kanske 4-5 den månaden o typ inte gått o testat sig än o e lite orolig men fnissar bort det när man petar den på näsan, hur gör man då? vågar man gå in om man inte har kondom?

typ ååh stora frågan e hur vet man om de e värt risken :X


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

därför att personer som visar intresse inte är en utmaning eftersom de redan är färdigavklarade och inte kräver ytterligare arbete, det verkar psykologiskt vettigtFörvirrad

så aldrig visa itnresse som alfahanne typ??
typ om man har sex så typ e de alltid en smo inte gillar den andra elr typ fejkar det??


   
SvaraCitera