Aviseringar
Rensa alla

Fråga alla partier


Ämnesstartare

Om du har en fråga som du vill ställa till alla partier kan du göra det i denna tråd.


   
Citera

Hej alla Sveriges politiker! Har ni inga egna liv att bestämma över så vi slipper er?


   
SvaraCitera

Hej! Varför är lösgodis så dyrt?


   
SvaraCitera

Babben Larsson, Tomas Östros och Peter Wahlbeck.

Du måste gifta dig med en, ligga med en och döda den tredje. Go!


   
SvaraCitera

Jag brukar drömma om att jag har sex med prag. är det bra?


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

gifta mig med

dazed_and_confused:

Peter Wahlbeck


   
SvaraCitera

Vill ni att det ska förbli billigare att anställa invandrare istället för svenskar?


   
SvaraCitera

Visste inte var jag skulle fråga, men när kommer svaren på de olika trådarna?


   
SvaraCitera

Varför är det ingen skillnad på blocken? [smile]


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Vill ni att det ska förbli billigare att anställa invandrare istället för svenskar?

[confused]


   
SvaraCitera
Icisis

Min kuk är 7centimeter vid stånd,är det normal? om inte,få jag fritt vård? att förstora den?


   
SvaraCitera

Icisis:

Min kuk är 7centimeter vid stånd,är det normal? om inte,få jag fritt vård? att förstora den?

Det är okej, mannen! I ett radikalfeodalt system prioriteras befolkningstillväxten högt, så att vi kan öka vår produktion. Det här ordnar vi!

Vi vill att folk ska skaffa barn, men samtidigt som barnafödsel och uppfostran ska belönas, så ska också frånvaro av dessa milt bestraffas. Är du som man 16 år eller äldre och inte ännu far eller deltagande i uppfostran, så behövs ett straff. I praktiken torde ett sådant här straff bestå av obetald samhällstjänst eller en platt tilläggsskatt.


   
SvaraCitera

Har ni någon handlingsplan för att minska invandrarrelaterade samhällsproblem och ändå behålla mångkulturen så att vi slipper populistiska missnöjespartier som SD i riksdagen i framtiden?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Är ni beredda att bojkotta Israel om de inte upphör med folkmord, ockupation och sionism?


   
SvaraCitera