Aviseringar
Rensa alla

Fråga amsi


Ämnesstartare

Eftersom jag är relativt ny på um kan det nog dyka upp en del frågetecken kring mig, så fråga på om det ni vill veta!


   
Citera

varför började du hänga på um?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

varför började du hänga på um?

En vän registrerade sig och visade mig sidan för några år sedan, vilket ledde till att jag gjorde detsamma. Jag började dock inte vara aktiv förrän för några månader sedan.


   
SvaraCitera

amsi:

En vän registrerade sig och visade mig sidan för några år sedan

är det en kändis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är det en kändis?

Nej, hennes aktivitet på um har i princip bestått av ett pm hon skickade till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vilket ledde till att jag gjorde detsamma. Jag började dock inte vara aktiv förrän för några månader sedan.

Fast varför? Varför UM? Vad lockade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Fast varför? Varför UM? Vad lockade?

Hade läst i forumtrådarna ett tag, och tyckte att det verkade finnas många smarta och härliga människor som var registrerade. Jag antar att jag hade en åsikt om något en dag, det var nog därför jag blev aktiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

läst i forumtrådarna ett tag, och tyckte att det verkade finnas många smarta och härliga människo

[party] Vad kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gör du för att vara en så glad och trevlig tjej? De flesta av honkön på den här sidan kan lära sig ett och annat av dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ålder? Intressen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs jag raggar inte på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Hur gör du för att vara en så glad och trevlig tjej?

Tack för komplimangen! Jag gör saker jag tycker är roliga, umgås med folk jag tycker om, och är inte särskilt rädd för att inte bli omtyckt. Och så dricker jag mycket kaffe.

dekadent:

De flesta av honkön på den här sidan kan lära sig ett och annat av dig.

Jag tycker att de flesta hondjur här är mycket fina och trevliga[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså.....

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar så mysig!!!!!
En sån dotter vill jag ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ålder?

Jag är sexton år gammal.

isola:

Intressen?

Jag tycker väldigt mycket om att rita, och att använda mina händer för att skapa saker. Jag läser mycket böcker och serier(inte skit som kalle anka) och gillar att vara ute, att hitta platser, i storstadsdjungeln, som är som små guldkorn.

isola:

obs jag raggar inte på dig

Varför inte?[cry]


   
SvaraCitera