Aviseringar
Rensa alla

Fråga Anders & Måns


Budolicious:

Oh, jag kollade faktiskt igenom hela serien (vanliga plus fråga) nu i förra veckan.

Hahaha vill jag också göra! [bigsmile]

Älskar avsnittet när de bara kör en massa Oruplåtar. Höll på att garva ihjäl mig på riktigt när jag såg det. Jag låg på golvet och skrattade så jag fick kramp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Hahaha vill jag också göra! [bigsmile]

Kom över, jag är på igen.

Run Riot:

Älskar avsnittet när de bara kör en massa Oruplåtar. Höll på att garva ihjäl mig på riktigt när jag såg det. Jag låg på golvet och skrattade så jag fick kramp.

Jag har hört. På radion idag. Att vi har solsken, över hela vår stad. Det låter väldigt underligt, för jag har bara regn hos mig!


   
SvaraCitera

Budolicious:

Kom över, jag är på igen.

Cool [cool]

Budolicious:

Jag har hört. På radion idag. Att vi har solsken, över hela vår stad. Det låter väldigt underligt, för jag har bara regn hos mig!

Hahaha! [bigsmile] Va ju så vävla stört när hn satt i den där lilla bilen på flaket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Cool [cool]

Är du framme än eller?!

Run Riot:

Hahaha! [bigsmile] Va ju så vävla stört när hn satt i den där lilla bilen på flaket!

javet, sjukt bra serie. Svensk humor när det är som bsät (efter kvarteret skatan då)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Saknar[sad]

[sad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Är du framme än eller?!

Näe, jag kom aldrig iväg. [sad]

Budolicious:

javet, sjukt bra serie. Svensk humor när det är som bsät (efter kvarteret skatan då)

Anders och Måns slår väl ändå Skatan med hästlängder... Du hör inte till den skaran som har sett Rundgång eller? Det är typ Anders och Måns med hårdrockstema.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Anders och Måns slår väl ändå Skatan med hästlängder... Du hör inte till den skaran som har sett Rundgång eller? Det är typ Anders och Måns med hårdrockstema.

Jodå, har visst sett den. Men ah, skatan är fan svårslaget!


   
SvaraCitera

Budolicious:

Jodå, har visst sett den. Men ah, skatan är fan svårslaget!

-Titta, det är nån som har kört på en grävling! [bigsmile]

Sant, Skatan är fan grymt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Och när de typ säger att någon gammal randomgubbe (historiker eller liknande) tar ut sin ilska genom att vara sångare i Dark Funeral på fritiden, men att han direkt efter ser att de inte alls är samma människa

Björn Ranelid!


   
SvaraCitera
Tuvan

Usch så jag avskydde det programmet 🙁


   
SvaraCitera

Det programmet var bra, synd bara att jag inte såg så många avsnitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

9 av 10 svenskar heter LarsÅke....

[smile][smile]

Jag brukar slå på ett program då och då.[blush]
Följt deras serier stenhårt.
Dom är mina favoriter.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd att upphovsrätten gjorde att programet inte kom ut på dvd [sad]


   
SvaraCitera

Rivethead:

Förövrigt är det Anders & Måns som ligger bakom året julkalender. [smile]

Ska nog ta och se den faktiskt. Kan ju inte vara annat än bra.

Är det någon som vet vart man kan få tag på Anders och Måns avsnitten? Har alla Fråga Anders och Måns men inte de gamla..[cry]


   
SvaraCitera