Aviseringar
Rensa alla

Fråga angående gamla flick/pojkvänner


Ämnesstartare

Hur ser ni på er partnes ex? Tycker ni det är "okej" om de har kontakt ses regelbundet?

Varför jag undrar är för att min pojkvän har ganska bra kontakt med sin gamla tjej. Hon ringer ofta honom, de fikar, går ut på krogen tillsammans. Det här är något som han ofta döljer för mig, jag får reda på det genom bekanta osv.
Jag vill bara ha andra åsikters om den här "situationen", då det stör mig lite.


   
Citera

tycker inte att det är något fel att man kan ha en bra relation till sina ex men det är ju svinigt av din pojkvän att han döljer det för dig


   
SvaraCitera

Mitt ex hade väldigt bra kontakt med sitt ex, men det var inget han döljde och vi kunde träffas alla tre också. Då tycker jag det är helt okej. Men så som din kille döljer det tycker jag är fel


   
SvaraCitera

justnu:

döljer

hade han inte döljt det så hade det ju inte varit någon fara tror jag inte.. men om han gör det så får du ju ta ett snack med den killen


   
SvaraCitera

Zandra:

jag det är helt okej. Men så som din kille döljer det tycker jag är fel


   
SvaraCitera

Vafan skulle det inte vara det för?

Såhär:

Om du är tillsammans med en skön och rolig person =
Den har med 90% säkerhet ett roligt och skönt ex =
Du lär känna en till schysst person =
TOPPEN! [y]


   
SvaraCitera

Min pojkvän har bara ett ex, och hon i princip hatar honom, så jag har aldrig varit i den situationen.
Jag tror inte att jag hade haft problem med att de blev vänner och började umgås, så länge han inte döljer det för mig, och han presenterar mig för henne [y]


   
SvaraCitera

Jag hade haft svårt för det.


   
SvaraCitera

Sure, låt dem hålla på med sina ex. Men blir det något närgånget eller flirt så fakk it.


   
SvaraCitera

Min pojkvän har ingen kontakt alls med sitt ex. Men om han hade det och DOLDE det hade jag blivit assur. [zzz]
Mitt ex hade lite kontakt med sitt ex när vi var tillsammans, men det var inte så mycket och inte särskilt jobbigt tyckte jag då.


   
SvaraCitera

passaro:

Jag hade haft svårt för det.


   
SvaraCitera

har bra kontakt med en [y]


   
SvaraCitera

Jag har två ex som är mina bästa vänner nu i princip. Är de öppna med sin relation och hade en kompisrelation innan ni träffades är det väl lugnt? Så länge det inte verkar smyga med det så är det väl som vilken kompis som helst i princip. delar säng med mina ex. Jag har inga som helst kärlekskänslor till någon av dem, men jag älskar dem ändå.

Sen beror det på.. hade de ett 5års långt förhållande, bodde ihop och de gjorde slut för 3veckor sen... då kanske jag hade haft lite svårt för det[rolleyes]


   
SvaraCitera

Trots att jag aldrig varit ett uns av det förr; tror jag att jag egentligen är en riktigt svartsjuk jävel. Diverse omständigheter spelar naturligtvis in, men jag skulle väl alltid föredragit att den inte umgicks med exet.


   
SvaraCitera

justnu:

Hon ringer ofta honom, de fikar, går ut på krogen tillsammans. Det här är något som han ofta döljer för mig, jag får reda på det genom bekanta osv.

jag är jätte bra kompis med mitt ex.. tror hans flickvän är okej med det =) va med dom nångång å se hur dom är när dom är med varandra


   
SvaraCitera