Aviseringar
Rensa alla

Fråga användaren ovanför-leken


Ruttenfisk:

Det mest intressanta du har sett?

funderat alldeless för länge nu och lyckas inte ranka något som det mest intressanta s:

vonKissekatt:
vad fn har du emot solna?

Hur kan det vara moraliskt försvarbart att ge pengar till djurrättsorganisationer när man istället kan rädda människoliv


   
SvaraCitera

Nahual: Hur kan det vara moraliskt försvarbart att ge pengar till djurrättsorganisationer när man istället kan rädda människoliv

man vill rädda världen istället för att överbefolka den

man gör både och

människor har 87686 fler hjälporganisationer och möjligheter medan djur alltid är utlämnade till vår nåd

det krävs inte lika mycket för att rädda ett djur

det är aldrig djurets fel att det hamnat i skiten 
etc


   
SvaraCitera

men är det fel att vara ett djur och man förstör mest för sig själv om man är ett djur?


   
SvaraCitera

nä det kan man int hjälpa

nja de är ju ej lika smarta som vi är men det är ju vi som sätter dem i prekära situationer genom att te x bygga hus nära skogar, behandlar dem fel osv. 


   
SvaraCitera

men tänker att djuren kan försöka vara lite mer som människan vill så kanske människan får mer respekt för de?


   
SvaraCitera

nä människor är ju onda


   
SvaraCitera

Micke93:
Ruttenfisk, hur mycket tar du i bänkpress?

Bara testat en gång, var typ 20-30 kg då. 

om jag inte misstar mig (vilket det är risk att jag gör pga trött och så), ser det ut som om punda var den sista som svarade enligt reglerna, så:

Nahual:

funderat alldeless för länge nu och lyckas inte ranka något som det mest intressanta s:
Hur kan det vara moraliskt försvarbart att ge pengar till djurrättsorganisationer när man istället kan rädda människoliv

Hur var din uppväxt?


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Bara/.../

Hur långt är ett snöre?


   
SvaraCitera

Cooper:

Hur långt är ett snöre?

46 cm

Vad gör livet värt att leva?


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Vad gör livet värt att leva?

Tanken och förhoppningen om att någon gång (eller fler) göra något riktigt, riktigt bra...samt förhoppningen om att någon gång bli hyfsat nöjd med tillvaron igen, typ


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Vad gör livet värt att leva?

Tanken och förhoppningen om att någon gång (eller fler) göra något riktigt, riktigt bra...samt förhoppningen om att någon gång bli hyfsat nöjd med tillvaron igen, typ


   
SvaraCitera

Ruttenfisk: Vad gör livet värt att leva?

bög porr hemma hos mig


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

bög porr hemma hos mig

bjud mig!!


   
SvaraCitera

dahlbear:

bjud mig!!

Varje helg, om inte du vill varje dag :3

Ris gröt eller Tomte gröt? (samma skit, bara olika namn)


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Varje helg, om inte du vill varje dag :3

Ris gröt eller Tomte gröt? (samma skit, bara olika namn)

ledig hela veckan förutom fredakvällarSöt

vad sägs om vi skippar småfikat och går rakt in på middagen


   
SvaraCitera