Aviseringar
Rensa alla

Fråga Capture


Ämnesstartare

Gör det. Uppmärksamhet.

Image


   
Citera

Ser du meningen i ditt liv?


   
SvaraCitera

Gillar du "yes sir I can boogie" av Baccara?
http://open.spotify.com/track/268jT4m5ztrceh5qdzpQ68


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Ser du meningen i ditt liv?

Njä. Har nog inte reflekterat särskilt mycket över detta den senaste tiden. Det kommer kanske så småningom. Just nu sover jag mest bara.

Dan_the_ironman:

Gillar du "yes sir I can boogie" av Baccara?
http://open.spotify.com/track/268jT4m5ztrceh5qdzpQ68

Ja. Svängigt. Hemma hos min mor finns det något videoband där jag dansar till den iklädd en bastkjol.


   
SvaraCitera

Capture:

Just nu sover jag mest bara.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Är Åtta bra i sängen?


   
SvaraCitera

Tycker du kebu är söt?


   
SvaraCitera

Gillar du m3lis


   
SvaraCitera
zIGGE

Gillar du zIGGE


   
SvaraCitera
zIGGE

och

Axo_:

Är Åtta bra i sängen?


   
SvaraCitera

Hur gör man god palt? Jag gjorde palt, det var det äckligaste jag ätit, fast jag misstänker att det var för att jag använde lantvetemjöl :c


   
SvaraCitera

Capture:

Ja. Svängigt. Hemma hos min mor finns det något videoband där jag dansar till den iklädd en bastkjol.

Du måste vara en fin människa[love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Gillar du house?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axo_:

Är Åtta bra i sängen?

Vet ej. Har inget att jämföra med. *Diplomatisk*

ChickiBull:

Tycker du kebu är söt?

Minns inte riktigt hur han såg ut. Men har för mig att han inte var ful!

m3lis:

Gillar du m3lis

Skulle nog inte klara av att vara nära dig en längre tid om du är likadan i verkligheten som du är på internet. Men tycker att du är rätt underhållande såhär på avstånd.

zIGGE:

Gillar du zIGGE

Jag vet inte. Har ingen ordentlig uppfattning. Från det jag har hört av andra UM:are verkar du vara rätt jobbig.

Nintendo:

Hur gör man god palt? Jag gjorde palt, det var det äckligaste jag ätit, fast jag misstänker att det var för att jag använde lantvetemjöl :c

Man ska ha ganska så grovt riven potatis, inte rinnig och mosig. Sedan måste man låta den rinna av och bli rätt torr innan man börja klegga ihop allt med mjölet, annars blir det inte bra alls. Och vanligt mjöl är nog att föredra, ja! När de sedan kokas är de klara när de flyter upp.

My dreams are her:

Gillar du house?

Gillar TV-serien. Musikgenren har jag ingen direkt åsikt om. Inget jag själv skulle välja att lyssna på, men fungerar väl fint om någon annan väljer att spela det.


   
SvaraCitera

vad skulle du välja att äta (om du var tvungen) en rå jordig potatis eller ett maskätet äpple med mask kvar i?[crazy]


   
SvaraCitera