Aviseringar
Rensa alla

Fråga chans


Ämnesstartare

ag är kär i en kompis/kille i min klass. Hade tänkt fråga chans på honom men undrar om jag ska göra det typ nu eller om jag borde vänta ett tag innan jag frågar. Skulle då kunna fråga på vårt skoldisco, på alla hjärtans dag eller bara någon vanlig dag.
Någon som har något tips när jag ska fråga? På vilket sätt är det bäst att fråga chans? Och sist: När ska jag fråga?


   
Citera
Ämnesstartare

SVARA SNÄLLA


   
SvaraCitera

Hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åda är 12 år

B


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
Hur gamla är ni?

Båda är 12 år


   
SvaraCitera

Det är ´la bra om ni båda är kära så tycks det i sådana fall att ni blir tillsammans så fort som möjligt :=)
   Det är ´la ett bra tag till alla hjärtans dag? är la i mitten utav november?


   
SvaraCitera

Xuzkie: Det är ´la ett bra tag till alla hjärtans dag? är la i mitten utav november?

14 februari


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Det är ´la bra om ni båda är kära så tycks det i sådana fall att ni blir tillsammans så fort som möjligt :=)
   Det är ´la ett bra tag till alla hjärtans dag? är la i mitten utav november?

Ok. Alla hjärtans dag är i mitten av februari. Om jag vill veta om han gillar mig eller inte så är väl det enda sättet att veta säkert att fråga, eller? Är det typ bara att fråga 
"Gillar du mig?" eller liknande? 


   
SvaraCitera

Registrerad
 I dag, 17:03
   Det är ´la ett bra tag till alla hjärtans dag? är la i mitten utav november?
Ok. Alla hjärtans dag är i mitten av februari. Om jag vill veta om han gillar mig eller inte så är väl det enda sättet att veta säkert att fråga, eller? Är det typ bara att fråga 
"Gillar du mig?" eller liknande?

Vet inte :/ Men jag tycker att det är lite onödigt att vänta sådär. Du får linda in det på någe vis om du vill Galen Men tycker han ska få veta, och du med. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Vet inte :/ Men jag tycker att det är lite onödigt att vänta sådär. Du får linda in det på någe vis om du vill Galen Men tycker han ska få veta, och du med. Blink

Ok, är det för osmart att bara fråga chans och hoppas på det bästa typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller?


   
SvaraCitera

körrrrrrrrrrrr


   
SvaraCitera

kärelk vid jule tider är bland d finaste som finns juue! 


   
SvaraCitera

ojdå 

kärlek vid juletider* 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, ska försöka vågaBlink

S3ON: kärlek vid juletider är bland det finaste som finns juue! 


   
SvaraCitera