Aviseringar
Rensa alla

Fråga en bitter man!


hur mycket synfel har du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va tkru om mgig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorerar du min förra fråga för att jag skrev . istället för ? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillar du djur? vilka gillar du mest och vilka gillar du sämst?

Jag gillar de allra flesta djur. Katter och hundar är väl dock trevligast, men det beror så mycket på djurets personlighet i sig. Skall man ta en speciell ras av de två så älskar jag Irländska Varghundar [love] Vi har haft totalt 3 stycken under min uppväxt och snällare/mysigare hund hittar man inte!

Kakaoxo:

e du 1 sociofob

Inte direkt. Mest bara att jag har tyckt att jag ej fungerar socialt och har valt bort det när jag kunnat. Är dock ej "rädd" för att umgås med människor och gör det dagligen via jobbet.

Kakaoxo:

va tkru om mgig

Som person har jag ingen direkt uppfattning om dig, tycker dock att du skriver som en dyslektiker vars fingrar blivit avbitna av en rottweiler och påsydda i fel ordning.

qazedctgb:

hur mycket synfel har du?

Är väldigt närsynt. Med mitt brytningsfel ligger jag på ca. -13.5. Har -9.50 på ena ögat och -9.75 på andra.

Blev ganska putt när jag besökte en klinik för laseroperationer av ögat och de talade om för mig att mitt synfel var för saftigt att operera bort helt. [sad]

Knarko:

Ignorerar du min förra fråga för att jag skrev . istället för ?

Jag missade den faktiskt bara ;p

Jag tycker nog den sämsta är [censur]

Pga. har aldrig sett någon faktisk användning för den. Har du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Jag gillar de allra flesta djur. Katter och hundar är väl dock trevligast,

vilka gillar du sämst då [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vilka gillar du sämst då

Kanariefåglar kanske? Sjukt tråkiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Kanariefåglar kanske? Sjukt tråkiga.

men fina ju [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men fina ju

Räcker inte [no-no]


   
SvaraCitera

varför valde du buddah som användarnamn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du att din bitterhet skulle minska markant om du fick sexa på regelbunden basis, eller skulle den förbli densamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

varför valde du buddah som användarnamn?

Använt det nicket sen början av gymnasiet till allt möjligt. Minns inte riktigt hur det kom till, tyckte väl det vart fräsigt.

isola:

Tror du att din bitterhet skulle minska markant om du fick sexa på regelbunden basis, eller skulle den förbli densamma?

Nej, är inte sexuellt frustrerad på det viset. Skulle säkert kunna ha sex om jag försökte, men inte på mina villkor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Nej, är inte sexuellt frustrerad på det viset. Skulle säkert kunna ha sex om jag försökte, men inte på mina villkor.

Aka inte med en så snygg som du skulle vilja ha? Eller?


   
SvaraCitera

vad är det för frågor du brukar svara på?
i ditt jobb alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Aka inte med en så snygg som du skulle vilja ha? Eller?

Både utseende och personlighetsmässigt. Plus att jag inte villa känna mig som jabba de hut i sänghalmen [crazy][crazy]

Blivande_japan:

vad är det för frågor du brukar svara på?
i ditt jobb alltså

Typ varför deras abonnemang är avtängt, hur det skall göra för att ansluta med sitt modem etc.


   
SvaraCitera