Aviseringar
Rensa alla

Fråga en 25åring


Ämnesstartare

Hej! 

Jag ställer upp på alla typer av frågor så länge ni visar respekt och tänker på att det finns unga personer här inne.  Intima frågor ställs endast via PM! Jag är några år äldre än de flesta här inne men skulle inte kalle mig Herre, Gubbe, gamling osv. 

Ställ vilken typ av frågor ni vill,
Tex: "hur gick det för dig i 6an", "Har du haft ett förhållande", "Vilken stad gillar du allra mest", "Varför är du här", "vilken favoritfrukt har du", "Om du vore i min specifika situation hur hade du gjort då", "vad är en aktie", " ser du dig som ungdom" osv.......

/Arvid


   
Citera

Hur självgod är du på en skala 1-10? Varför skapade du denna tråden? Varför är du här? Vilken är din favoritfrukt? Hur mår du?

Kom på en till. Vad har du för arbete?


   
SvaraCitera
Haien

Så du ska alltså bli forumets nya erfarna guru för alla typer av frågor från oss ovetande oskyldiga barn?

OK, börjar med dessa, för att se hur och om du svarar.

Är dödsstraff rätt eller fel?

Bör vi avskaffa monarkin?

Är kärnkraft bra?


   
SvaraCitera

Har de demokrati i himmelen med allt vad det innebär? och exempelvis val till vem som skall få vara gud var fjärde år osv?


   
SvaraCitera

whtpwr: Hur självgod är du på en skala 1-10? Varför skapade du denna tråden? Varför är du här? Vilken är din favoritfrukt? Hur mår du?

Mycket gladMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whtpwr:
Hur självgod är du på en skala 1-10? Varför skapade du denna tråden? Varför är du här? Vilken är din favoritfrukt? Hur mår du?

Kom på en till. Vad har du för arbete?

jaa du det beror på hur man definerar självgod?
Jag skapade den för att unga personer skall få chansen att fråga en randome. 
Jag är här för att lära känna nya intressanta personligheter. Min favoritfrukt är Mango och jag mår riktigt bra! Jag arbetar som säljkonsult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Så du ska alltså bli forumets nya erfarna guru för alla typer av frågor från oss ovetande oskyldiga barn?

OK, börjar med dessa, för att se hur och om du svarar.

Är dödsstraff rätt eller fel?

Bör vi avskaffa monarkin?

Är kärnkraft bra?

Det beror på, ifall det behövs så JA!

Nej jag tror inte dödsstraff är rätt väg att gå. Om monarkin skall avskaffas så måste vi i Sverige först bli enade om det. Kärnkraft är bra på att ta fram snabb energi men den förstör oerhört mycket för världen i det långa loppet. jag tror mer på solenergi och vågkraft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
Har de demokrati i himmelen med allt vad det innebär? och exempelvis val till vem som skall få vara gud var fjärde år osv?

Jag har inte besökt vår underbara himmel ännu, men jag hoppas att alla själva får välja hur dem vill vara och hur dem skall agera för att alla skall må bättre än nere på jorden.


   
SvaraCitera

arvan92:

jaa du det beror på hur man definerar självgod?
Jag skapade den för att unga personer skall få chansen att fråga en randome. 
Jag är här för att lära känna nya intressanta personligheter. Min favoritfrukt är Mango och jag mår riktigt bra! Jag arbetar som säljkonsult.

Ja det får du väl definiera hur du vill. Men säg egoistisk då?


   
SvaraCitera

Vilken gymnasiumlinje gick du? 
Jobbar du med något som har med det att göra? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whtpwr:

Ja det får du väl definiera hur du vill. Men säg egoistisk då?

0av10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TotesRetar:
Vilken gymnasiumlinje gick du? 
Jobbar du med något som har med det att göra? 

Byggnadsprogrammet med inriktning Måleri
Nej inte alls i dagsläget, har utbildat mig till ett yrke som kan utveckla mig mer som person.


   
SvaraCitera

arvan92:

0av10

Hur ärlig är du på en skala 1-10?


   
SvaraCitera

Haien: Är dödsstraff rätt eller fel?

Nej. Det är en moralisk fråga och har inget rätt eller fel svar.


   
SvaraCitera
Haien

Tickstart:

Nej. Det är en moralisk fråga och har inget rätt eller fel svar.

Ja, jag vet, liksom de andra frågorna jag ställde så kan man ha väldigt olika åsikter och svar på det, och jag ville veta hans. Han sa trots allt att man fick fråga vad man ville, en moralfråga är fortfarande en fråga, även fast det finns flera svar.


   
SvaraCitera