Aviseringar
Rensa alla

Fråga en 25åring


"tycker du att...?"


   
SvaraCitera
Haien

Jag utgår från att man svarar med det man själv tycker och inte vad nån annan tycker när det inte finns nåt ensamt rätt svar, vilket jag trodde var självklart.


   
SvaraCitera

arvan92:
Hej! 

Jag ställer upp på alla typer av frågor så länge ni visar respekt och tänker på att det finns unga personer här inne.  Intima frågor ställs endast via PM! Jag är några år äldre än de flesta här inne men skulle inte kalle mig Herre, Gubbe, gamling osv. 

Ställ vilken typ av frågor ni vill,
Tex: "hur gick det för dig i 6an", "Har du haft ett förhållande", "Vilken stad gillar du allra mest", "Varför är du här", "vilken favoritfrukt har du", "Om du vore i min specifika situation hur hade du gjort då", "vad är en aktie", " ser du dig som ungdom" osv.......

/Arvid

hur gick de för dig själv när du gick i skolan? 😛


   
SvaraCitera

Vad har du för livsändamål?
Vad föredrar du, utdelningsaktier eller att bara försöka investera i de aktier som ligger bra till på börsen just nu? 
Investerar du i aktier/hur länge i så fall?
Vad i livet värdesätter du mest?
Vad var tanken bakom ditt karriärval? (ex lönen, intresse och att det är kul, mängd stress eller jobbtiderna).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

43434343:

Hur ärlig är du på en skala 1-10?

10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Ja, jag vet, liksom de andra frågorna jag ställde så kan man ha väldigt olika åsikter och svar på det, och jag ville veta hans. Han sa trots allt att man fick fråga vad man ville, en moralfråga är fortfarande en fråga, även fast det finns flera svar.

Alla frågor är okej! Alla har olika åsikter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

hur gick de för dig själv när du gick i skolan? 😛

Det gick bra, bra betyg men inte mvg i alla ämnen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebecca00:
Vad har du för livsändamål?
Vad föredrar du, utdelningsaktier eller att bara försöka investera i de aktier som ligger bra till på börsen just nu? 
Investerar du i aktier/hur länge i så fall?
Vad i livet värdesätter du mest?
Vad var tanken bakom ditt karriärval? (ex lönen, intresse och att det är kul, mängd stress eller jobbtiderna).

Mitt livsändamål är att försöka hjälpa andra människor att nå dit dem vill.
just nu investerar jag 70% på högriskaktier smallcap för att jag tror på branschen. Och 30% på trygga fonder, fyller ständigt på båda dessa.
Ja jag investerar


   
SvaraCitera

arvan92:

Mitt livsändamål är att försöka hjälpa andra människor att nå dit dem vill.
just nu investerar jag 70% på högriskaktier smallcap för att jag tror på branschen. Och 30% på trygga fonder, fyller ständigt på båda dessa.
Ja jag investerar

Tumme upp


   
SvaraCitera