Aviseringar
Rensa alla

Fråga Fia!


Ämnesstartare

Följer strömmen bara för att jag har lov. Vad som helst gulliga UMare. Nya ask.fm typ.

Bomba mig sötnosar.


   
Citera
Ämnesstartare

Öppna eller slutna kort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:
Öppna eller slutna kort?

Vet tyvärr inte vad det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du en tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:
är du en tjej?

Sedan födseln


   
SvaraCitera
b1son

va tkr du om kapitalism?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:
va tkr du om kapitalism?

Shit nu fick jag plugga. Tycker att det är ett felaktigt system. Att ägaren av företaget ska ha pengarna som bara sitter på arslet när de som ger hen framgångar knappt får ett skit och dåliga arbetsdagar osv. Det är något, enligt mig kommunen/landet behöver få bort. Skulle minska stress/utbrändhet som gör att staten inte behöver betala sjukersättning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar folk kalla dig Fia med knuff, på bandyn? Gillar du curling? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
Brukar folk kalla dig Fia med knuff, på bandyn? Gillar du curling? 

Inte högt iaf Skeptisk Är grym på bandy, även om det bara är jag som tycker det.Har aldrig testat. Av det jag sett på tv då är det ganska långtråkigt.  Är dålig på att testa nya grejer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz: Inte högt iaf  Är grym på bandy, även om det bara är jag som tycker det.Har aldrig testat. Av det jag sett på tv då är det ganska långtråkigt.  Är dålig på att testa nya grejer...

LÄGG AV! Spelar du bandy?.. jag måste fan vara magisk eller nåt. Hur kunde jag veta det lixom.  Har du någonsin blivit kallad Fia med knuff, oavsett sammanhang? Skulle jag känna nån som hette Fia skulle jag kalla henne det så fort det kändes (lite) relevant.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske därför jag inte gör det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

LÄGG AV! Spelar du bandy?.. jag måste fan vara magisk eller nåt. Hur kunde jag veta det lixom.  Har du någonsin blivit kallad Fia med knuff, oavsett sammanhang? Skulle jag känna nån som hette Fia skulle jag kalla henne det så fort det kändes (lite) relevant.  

Har funderat men spelar bara på fritidsgården, skolan och med bror nån gång ibland 🙂 innebandy alltså, ingen is för mig.Hahha många gånger, mer på mellanstadiet. Heter inte Fia egentligen^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz: Har funderat men spelar bara på fritidsgården, skolan och med bror nån gång ibland 🙂 innebandy alltså, ingen is för mig.Hahha många gånger, mer på mellanstadiet. Heter inte Fia egentligen^^

Aha fasen va trevligt då Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaffe vs te?

öl vs cider

Snyggast killar? Danskar eller norskar?


   
SvaraCitera

Var någonstans i Sverige bor du? I vilken stad?


   
SvaraCitera