Aviseringar
Rensa alla

Fråga frågor!


Ämnesstartare

Snälla fråga mig frågor, håller på att dö av tristess.......

Förslag på vad man kan göra? ;<


   
Citera

vi funderar på det samma här, det pendlar mellan knark, sällskapsspel och någon slags kombination.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
vi funderar på det samma här, det pendlar mellan knark, sällskapsspel och någon slags kombination.

Vilket knark? Vilket spel? :DDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Assassins†Creed:

Vilket knark? Vilket spel? :DDD

öh, cannabis och/eller random halvkasst sällskapsspel, tror att förslaget om ps4 blev nedröstat pga brist på spel som funkar på tre (med två kontroller). klart, vi skulle kunna fixa mario cart via emulator, men vill vi spela det med bra kontroller så är det massa manuellt fifflande med configfiler och skit som jag inte känner mig i skick till att börja med.


   
SvaraCitera

Assassins†Creed:

Vilket knark? Vilket spel? :DDD

öh, cannabis och/eller random halvkasst sällskapsspel, tror att förslaget om ps4 blev nedröstat pga brist på spel som funkar på tre (med två kontroller). klart, vi skulle kunna fixa mario kart via emulator, men vill vi spela det med bra kontroller så är det massa manuellt fifflande med configfiler och skit som jag inte känner mig i skick till att börja med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem är duRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

öh, cannabis och/eller random halvkasst sällskapsspel, tror att förslaget om ps4 blev nedröstat pga brist på spel som funkar på tre (med två kontroller). klart, vi skulle kunna fixa mario kart via emulator, men vill vi spela det med bra kontroller så är det massa manuellt fifflande med configfiler och skit som jag inte känner mig i skick till att börja med.

Mario kart är fett nice Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
vem är duRodnar

Vad vill du veta Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Assassins†Creed:

Vad vill du veta Rodnar

vem du e :$

tidigare umre?

har du dvd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

vem du e :$

tidigare umre?

har du dvd

😮

Är relativt ny >__<

Inte dvd-spelare, fast kan spela dvd-skivor i någon konsol/dator.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skaffar du int dvd? 


   
SvaraCitera

Assassins†Creed:

Mario kart är fett nice Rodnar

det är det, men emulatorer på osx är fan inte lika najs. de uppdateras typ var femte år, känns det som, så automatiska stödet för handkontroller är riktigt dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
varför skaffar du int dvd? 

Varför skulle jag? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

det är det, men emulatorer på osx är fan inte lika najs. de uppdateras typ var femte år, känns det som, så automatiska stödet för handkontroller är riktigt dåligt.

Aw >__< 

Vad har ni för spel till ps4 då? Vet att det blev "nedröstat" men nyfiken : s 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Assassins†Creed:

Varför skulle jag? 😀

finns ju o köpa 

man måste ju ha allt nuförtiden 


   
SvaraCitera