Aviseringar
Rensa alla

Fråga genus hur du idkar regelrätt samlag utan dåliga konsekvenser


Ämnesstartare

Här är jag, din småsinta sexualmoralist som räddare i nöden!
Nej men så är det väl inte riktigt. Har scoreat div. människor i samtycke och det har varit säkerligen mycket niceigare än the almighty sexgods samlag, tror jag. Vet jag. Samtycke och kommunikation är nyckeln till niceiga samlag. Svär.

Mig kan du fråga i princip vad som helst, lovar att försöka svara med högsta möjliga sanningsenlighet och inte vara så jävla godtycklig som jag brukar vara. Trekant??? Fråga! krogragga???? fråga! vad som helst???? fråga!

Fråga på. Förbehåller mig rätten att ha fel.


   
Citera
tigr
 tigr

I den här tråden:
"Använd 3 kondomer samtidigt och kör endast missionären i 15 minuter. Max."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är "ojsan, det blev visst fel hål!" en god ursäkt för spontant analsex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill endast idka samlag när min partner icke vill/kan/borde, är detta ett destruktiv mönster? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är feminist, bojkotta [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vän till mig sa för någon månad sedan "Jag har bara lyckats ha analsex när dem [flickvännerna] sovit"
Hur skall jag reagera på det? Vet att han har lite dåligt grepp om verkligheten, men det där verkar extremt.


   
SvaraCitera

vad tycker du är dåliga konsekvenser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar feminazis wetsex?


   
SvaraCitera

massgrav:

feminazis wetsex

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

"Använd 3 kondomer samtidigt och kör endast missionären i 15 minuter. Max."

False!!! flera kondomer på varandra ökar risken för att sprickas! [blush]

Birger:

är "ojsan, det blev visst fel hål!" en god ursäkt för spontant analsex?

Du menar sådant spontant som är spontant från ena hållet utan uppgörelse att den ena kan ta sig rätten att göra det när den vill? Om ja, nej det är det inte [mad] det gör ONT

Nintendo:

Vill endast idka samlag när min partner icke vill/kan/borde, är detta ett destruktiv mönster?

Om det är själva situationen att den inte vill som göra tt du vill så kanske det är lite creepy [sad]

Jungman Jansson:

En vän till mig sa för någon månad sedan "Jag har bara lyckats ha analsex när dem [flickvännerna] sovit"

[chocked] Det är ju ashemskt. Tror ändock att den personen må ha förvridit sanningen lite? Svårt att idka samlag/våldtäkt med någon utan att denne vaknar, kan jag tänka mig. Speciellt analsex om inte personen i fråga är väldigt okänslig under sex och typ, inte märker. Låter som sagt lite eh, icke-troligt.

Jungman Jansson:

Hur skall jag reagera på det? Vet att han har lite dåligt grepp om verkligheten, men det där verkar extremt.

Om det väl är sant så är det ju våldtäkt, om det inte tidigare skett en överenskommelse gällande att den andra personen får väcka/fortsätta i sömnen. Jag skulle ta upp det med personen. Det är så inte okej att göra så. Eller kanske prata med flickvännen/flickvännerna?

qazedctgb:

vad tycker du är dåliga konsekvenser?

Att någon blir väldigt illa till mods eller mår dåligt över det. Självklart kan ju det uppstå trots att det har varit ett sex som varit i samtycke och gått bra osv, men menar av den karaktären där obehaget är befogat, mer. Vilket det kan vara vid det förstnämnda scenariot också, men ja. Komplicerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Gillar feminazis wetsex?

genus:

Komplicerat

nej men, det ä väl beroende på den som bor i kroppen[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Gillar feminazis wetsex?

Ett Grupp-8 möte utan urinsläde är som pizza utan bröd


   
SvaraCitera

genus:

Att någon blir väldigt illa till mods eller mår dåligt över det. Självklart kan ju det uppstå trots att det har varit ett sex som varit i samtycke och gått bra osv, men menar av den karaktären där obehaget är befogat, mer. Vilket det kan vara vid det förstnämnda scenariot också, men ja. Komplicerat.

men vad man gör i sexet, så länge ingen känner ett psykiskt obehag efteråt och det var samtycke att ha sexet, är sak samma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Tror ändock att den personen må ha förvridit sanningen lite?

Han är inte obekant med att lögner och påhitt, men det skrämmande var att han sade det med en ton av skryt

genus:

Jag skulle ta upp det med personen. Det är så inte okej att göra så. Eller kanske prata med flickvännen/flickvännerna?

Att ta upp det med honom skulle resultera i att han blir förbannad och inte pratar med mig på några månader för att sedan glömma det totalt, att prata med hans sambo eller fd flickvänner skulle vara märkligt då jag knappt känner de flesta av dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

men vad man gör i sexet, så länge ingen känner ett psykiskt obehag efteråt och det var samtycke att ha sexet, är sak samma?

Jag tycker det, ja. Lol. Vem är jag att bestämma hur andra skall idka det, finner dock att den minsta standarden på sexet bör vara att det inte känns dåligt.


   
SvaraCitera