Aviseringar
Rensa alla

fråga han varsnamn inte går att uttala men det börjar på q


Vill du ha en partner med stor snopp?
Tar du den i tvåan?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

qazedctgb:

kan göra det men det har man inte mer än två dagar så fortsätter du vara yr borde du kolla upp det...

Vad kan jag ha för åkomma annars tror du?


   
SvaraCitera

stereo total:

Men vi flator då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

vad tänker du på just nu? vilken är din favoritfilm? är morot en frukt? hur hanterar du konflikter? vilka egenskaper tycker du är viktiga hos en god vän? när fyller du år? hurdana helgplaner har du?

svara på frågor och undrar om jag är bra i sängen.
jag brukar alltid svara notting hill på den frågan
det är en rotfrukt
jag blir arg säger elaka saker och ångrar mig jätte mycket efteråt.
att dom kan lyssna, att dom är trevliga och roliga och att dom hör av sig.
18 december 🙂
i morgon ska jag ut och äta och spela biljard (på dagen ska jag nog köpa byxor) söndag är det städdag på medc

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hampie:

Är du bra i sängen?

är jag?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

framtidstron lever:

Har du varit på någon um-träff, och isf, var det jobbigt att presentera sig för folk när man heter något som inte går att uttala?

jo jag har varit på två 😀 det är svårt att pressentera sig brukar bokstavera. så säger ply att jag ska sägga att jag är qaz (kass)så det gör jag ibland

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

framtidstron lever:

Hur lång är din snopp?

lite väl intimt va? men lite över medel är svaret 😉

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

framtidstron lever:

Vill du ha en partner med stor snopp?
Tar du den i tvåan?

ja och ja.
fast på första frågan så är det saker som är 100 gånger viktigare än stor snopp

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 5 - - - - - - - - - - - - - - - - -

stereo total:

Men vi flator då

jag är inte jättebra på flator (A) men vet väl en del eller kan lätt skaffa mig infon 😛


   
SvaraCitera

Tack för alla dina svar! Jag har en till:
Vad har du för erfarenheter av rövlukt, är det sant att "röv luktar röv"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Vad kan jag ha för åkomma annars tror du?

ett inneröra problem. går att lösa genom att vrida huvudet i serie på rätt sätt. eller så är du uttorkad. har du börjat ta någon ny medicin?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

framtidstron lever:

Vad har du för erfarenheter av rövlukt, är det sant att "röv luktar röv"?

röv luktar inte särskilt mycket. eller ibland blir det svettigt och då luktar det ju som man gör i armhålan typ. för man har ju apokrina svettkörtlar i armhålan och i ljumskarna


   
SvaraCitera

brukar du raka armar och ben?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

brukar du raka armar och ben?

nej


   
SvaraCitera

blir det som ett tvångsbeteende att slå samman trådar efter att ha varit mod ett tag? varför ville du bli mod? är det allt du förväntade dig att det skulle vara? varför gjorde du denna tråd? orkar jag göra en?


   
SvaraCitera

qazedctgb:

nej

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

blir det som ett tvångsbeteende att slå samman trådar efter att ha varit mod ett tag? varför ville du bli mod? är det allt du förväntade dig att det skulle vara? varför gjorde du denna tråd? orkar jag göra en?

trådar har jag aldrig slagit samman men kommentarer där emot fantastiskt jobbigt. Men jag är så petig så jag vill verkligen att det ska vara ihopslaget så ibland tar jag en eftermiddag och slår i hop alla kommentarer i trådar som är aktiva i religion och etik och politik och samhälle.

jaggillar att vara med och bestämma och så ville jag höra allt modskvaller som jag trodde fanns.

jag trodde att jag skulle ha mer varningar att gå igenom.

för att jag är ett plankton.

jag vet inte jag var rädd att inte få frågor men jag tror att det är lugnt för dig. så bestäm du nu finns det ju massor så kanske bäst att inte göra? :S borde kanske inte gjort min


   
SvaraCitera

qazedctgb:

trådar har jag aldrig slagit samman men kommentarer

det jag menade ju [blush]

qazedctgb:

jag vet inte jag var rädd att inte få frågor men jag tror att det är lugnt för dig. så bestäm du nu finns det ju massor så kanske bäst att inte göra? :S borde kanske inte gjort min

verkar ju vara ett bra sätt att bli sysselsatt, fast skulle nog inte ha bra svar. ska tänka på saken.

när ska du lägga dig?


   
SvaraCitera

Hur lyckades du komma med in i mod-kåren? Jag antar att du skrev ett helvetes bra antagnings-brev. Samt har vart på UM-träffar. Krävs det att man går på UM-träffar för att bli moderator här på forumet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

när ska du lägga dig?

beror på i vilken takt det kommer frågor hit kan hända att jag lägger mig om ingen frågar saker


   
SvaraCitera

qazedctgb:

beror på i vilken takt det kommer frågor hit kan hända att jag lägger mig om ingen frågar saker

då får jag ju fortsätta langa frågor [cool]

hur hittade du till um?

vilken känd person finner du mest attraktiv?

hur kommer det sig att du inte gick på träffar tidigare, då du faktiskt varit umare rätt jävla länge? [no-no]

vilken av de två träffar du varit på fann du roligast och varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur lyckades du komma med in i mod-kåren? Jag antar att du skrev ett helvetes bra antagnings-brev. samt har vart på UM-träffar. Krävs det att man går på UM-träffr för att bli moderator här på forumet?

jag skrev en ansökan när dom ville ha in sånna och den var nog ganska dålig ror jag. men jag sa nog en del rätt saker, och så tror jag att issen gillade mig sen innan. jag har bara varit på umträffar efter jag blev mod så jag tror inte man behöver gå på träffar.


   
SvaraCitera