Aviseringar
Rensa alla

fråga: hur ska jag få tjejerna att bemöta mig possitivt?


Roid Rage:

Är du tjej eller kille? :O

Du kan inte vara seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lär dig stava [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt handlar om vad du utstrålar.
Utstrålar du töntig metalhead, eller manlig metalhead?

Folk som är säkra i sig själva brukar oftast bete sig på andra sätt än osäkert folk.
Det är nått man märker efter en stund i dessas sällskap.

Sen om du inte har någon riktigt bra förklarning till din misshandel på det svenska språket så lär du kolla igenom ditt ordförråd samt stavningen. Metalheads behöver inte vara dumma i huvudet vettu. [wink]

Detta är typ common knowledge btw. [y][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som han över här sa, så hadlar typ nästan allt om vad man utstrålar. Självsäkerhet är attraktivt. Våga ta plats. Visa att du finns och prata med folk. Häng med på grejer där man träffar nya människor och var glad och possitiv. Få folk att tycka att du är härlig att umgås med.
Låtsas för dig själv att du har grym själkänsla. Tillslut finner det sig naturligt.
Lycka till 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Du kan inte vara seriös.

Han ser ut som en tjock tjej utan smink


   
SvaraCitera

Roid Rage:

Han ser ut som en tjock tjej utan smink

Nej, onödigt att fråga när det framgår tydligt [smile]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Sen om du inte har någon riktigt bra förklarning till din misshandel på det svenska språket så lär du kolla igenom ditt ordförråd samt stavningen. Metalheads behöver inte vara dumma i huvudet vettu.

:sorry, men skrev det sent igår, kunde knappt hålla ögonen öppna [bigsmile]

Roid Rage:

Han ser ut som en tjock tjej utan smink

f u!


   
SvaraCitera

hejkattunge:

hejkattunge

Ha! Jag såg min avatar 😀


   
SvaraCitera

Darth:

snälla svara, jag e sjukligt trött på att alltid vara "min pojkväns kånstiga ensamme kompis som följer med fasten han bara går för sig själv".

Åh. Läs the game. Lösningen på dina frågor gömmer sig mellan raderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst påverkar stilen, men även annat. OM man varit utsatt för mobbing och inte haft mycket vänner när man var yngre så har man inte kunnat lära sig de sociala koderna riktigt, och det kan också påverka. Så då är det inte konstigt att det inte funkar så bra med att träffa tjejer då du är i situationer du inte trivs med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Darth:

f u!

Du måste bli manligare [no-no]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Varför så många "Å"?

Har ingen aning.

Anarkandi:

Ha! Jag såg min avatar 😀

Trevligt![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stay metallskalle!

MEN

LaVey-satanism är väldigt marilyn manson, tycker jag. Och jag antar att du inte vill förknippas med honom?

Förresten så verkar en del också tro att man är kannibal och annat smått och gott när man har på sig upp-och-nedvända kors. Det kanske är en bidragande faktor. Men man kan inte kräva att folk ska veta allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tant Brun:

upp-och-nedvända kors

Det är så irriterande att folk misstolkar det upp-och-nedvända korset. 🙁


   
SvaraCitera