Aviseringar
Rensa alla

Fråga Lo Unge


Lounge:

nej det är sällan jag känner nostalgi över um. någon gång. när man saknar någon man pratade med förut

ok! 


   
SvaraCitera

Vilket djur skulle du vilja vara om du vore ett? 


   
SvaraCitera
mynona

Lounge:
TRÅKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGT

tyckte det var jättespännande liv. vad för slags frågor vill du ha för att inte bojkotta


   
SvaraCitera

Tror jag ska ha mens snart pga blev nästan lite tårögd när jag läste att du vill jobba med djur (tårögd för de stackars djur som måste stå ut med dig alltså heheheheheh nääää)

vilken är din favvoserie?


   
SvaraCitera

Lounge:

kriminologi kandidat.. alltså tredje terminen. men när jag var i thailand kom jag på vad jag ville plugga/jobba med.. med djur. och det ligger rätt långt ifrån kriminologi. var i thailand under första delkursen så har redan screwat den.. så motiverad är jag
åh var härligt! vore fan kul att bo i uppsala ett tag. vad pluggar du?

Ah låter ju skitintressant! Pluggar oxå 1 kandidat. Kan pma
Mmm uppsala är najs pluggstad. Villu plugga till veterinär? Vad finns det med djur
Fetttt ta 1 snack med syo, brukar va hjälpsamt. Ska sj plugga något naturvetenskapligt till hösten. Kansjw byter får seee


   
SvaraCitera

Varför heter du Lounge?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

skorpion76:
Vilket djur skulle du vilja vara om du vore ett? 

något flygdjur.. så jäla coolt att kunna flyga

mynona:

tyckte det var jättespännande liv. vad för slags frågor vill du ha för att inte bojkotta

vet inte

isola:
Tror jag ska ha mens snart pga blev nästan lite tårögd när jag läste att du vill jobba med djur (tårögd för de stackars djur som måste stå ut med dig alltså heheheheheh nääää)

vilken är din favvoserie?

haha Hjärta kanske gravid?

mina favoritserier som jag sett från början till slut är breaking bad och desperate housewives. tyvärr är båda över Ledsen

kukoxo:

Ah låter ju skitintressant! Pluggar oxå 1 kandidat. Kan pma
Mmm uppsala är najs pluggstad. Villu plugga till veterinär? Vad finns det med djur
Fetttt ta 1 snack med syo, brukar va hjälpsamt. Ska sj plugga något naturvetenskapligt till hösten. Kansjw byter får seee

pma! jag vet inte riktigt vad rörande djur, det är en nyfödd tanke. ska ta reda på alla utbildningsmöjligheter och jobbmöjligheter så kan jag ansöka till hösten. veterinär har jag funderat på, men vet ej. träffa syo är en bra idé! varför naturvetenskapligt?

Gasolinerainbow:
Varför heter du Lounge?

från nirvanas låt lounge act. nirvana är ett av mina främsta favoritband genom tiderna.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

hihihi, Lo-unge, fint!

Tittar du på Vasaloppet?
Vilka är dina bästa lakan?
Vad lovar du dig själv att alltid göra/göra bättre, men gör det aldrig?
Vad skulle du säga att du har för klädstil?
Vad är din uppfattning om UMträffar?
Vem från UM som du inte träffat, vill du helst träffa?
Vad är det godaste du just nu har hemma i skafferi/kylskåp?
Vem skulle du vilja byta liv med?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Bell: hihihi, Lo-unge, fint!

Hjärta

Bell: Tittar du på Vasaloppet?

SJÄLVKLART. har ju bott där målgången är. instagrammade om det tidigare =)

Bell: Vilka är dina bästa lakan?

har inga wow pow. vill köpa fina zebramönstrade osv. ska.

Bell: Vad lovar du dig själv att alltid göra/göra bättre, men gör det aldrig?

arbeta på mina psykiska problem.. gör ALDRIG är att ta i. men stå emot KONSTANT är en svårighet som man lätt lovar sig att följa. samt förbättra min ekonomi.

Bell: Vad skulle du säga att du har för klädstil?

lagomt moderiktig. ser väll ut som de flesta andra. har inte lika ont av det längre som jag hade när jag var yngre. då var att se alternativ ut väldigt viktigt!

Bell: Vad är din uppfattning om UMträffar?

väldigt roliga! är så fint att det finns sådan gemenskap på um. dock blir de alltid lite för stora så man hinner inte prata med alla vilket är synd.. gillar mest tantoträffarna på sommaren, UNDERBART!

Bell: Vem från UM som du inte träffat, vill du helst träffa?

kebu tror jag. vore så jävla ball att träffa honom.. vi hade mycket bra kontakt förut och jag tycker om honom mycket! har 1 stört roligt humor och samtidigt ett stort djup. spännande människa!

Bell: Vad är det godaste du just nu har hemma i skafferi/kylskåp?

åh all godis är uppäten.. det är väll kanske espressokapslar och mjölk så jag kan göra latte. i olika smaker!

Bell: Vem skulle du vilja byta liv med?

passar denna då jag inte får ut något av att svara VEM/VILKA. men överlag personer som verkar ha problemfria berikade liv. berikade i form av många bra vänner, roliga aktiviteter, jobb/skola m.m. personer som kan ha problem men dessa går över. de som inte tänker så mycket.


   
SvaraCitera

Lounge:

INGET

Eller ja kolla på mello. Men i övrigt inget. Vad ska du göra?

Ah, mys.
Var på korridorsfest och spred glädje och värme i vanlig ordning.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed: spred glädje och värme i vanlig ordning.

det kan jag mycket väl tänka mig!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Lounge: SJÄLVKLART. har ju bott där målgången är. instagrammade om det tidigare =)

aha, du är också från Dalarna? Eller "bara" bott där? Party Kanske du sagt.. har inte instagram dock!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Bell:

aha, du är också från Dalarna? Eller "bara" bott där? Party Kanske du sagt.. har inte instagram dock!

är ju sthlmare i grunden men har växt upp i dalarna.. bodde där i 18 år. var bor du??


   
SvaraCitera

Har inte fattat att ditt namn var lo unge förens nu 🙁

Fråga: vilket är ditt favvodjur?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Zerafina:
Har inte fattat att ditt namn var lo unge förens nu 🙁

Fråga: vilket är ditt favvodjur?

det är det inte heller 😛 men roligt att skriva så

katt!


   
SvaraCitera