Aviseringar
Rensa alla

Fråga mig något!:D


Ämnesstartare

MatteFine96:

Vad är lammkött? srry om jag är tröög:)

att du är en liten pojke och jag är din cougar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Hur skulle du reagera om din bästa kompis kom ut ur garderoben och erkände att hen var gay? Skulle det göra någon skillnad om det var en tjej eller kill kompis ?

Vilken fråga?, öhh jag hade väl blivit grymt shockad. Om det var en tjej kompis skulle det nog kännas bätttre efter som vi då är motsatta kön. Jag är ju inte homosexuell så skulle då min bästa vän vara det skulle det kännas lite obekvämt. Men jag har inget emot homosexuella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

att du är en liten pojke och jag är din cougar

Du säger aldrig så till mig... stick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
Blink

Jaha nu hajar jag, är det något positivt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Du säger aldrig så till mig... stick

nä för att du är elak på forumet och skitskum i pm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PASSA DIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
PASSA DIG

Ska jag passa mig eller va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nä för att du är elak på forumet och skitskum i pm

amsi:
PASSA DIG

VARFÖR SKA VI ALLTID BRÅKA!!??!! KAN DU INTE BARA VA SNÄLL FÖR EN GÅNGS SKULL. DU GER MIG ALDRIG KOMPLIMANGER LÄNGRE. DETTA ÄR EN OND CIRKEL I ETT DESTRUKTIVT FÖRHÅLLANDE, DU HAR FÖRÄNDRATS MAMSI!!!!Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

VARFÖR SKA VI ALLTID BRÅKA!!??!! KAN DU INTE BARA VA SNÄLL FÖR EN GÅNGS SKULL. DU GER MIG ALDRIG KOMPLIMANGER LÄNGRE. DETTA ÄR EN OND CIRKEL I ETT DESTRUKTIVT FÖRHÅLLANDE, DU HAR FÖRÄNDRATS MAMSI!!!!Gråter

om du inte slutar fjanta dig åker jag hem till dig och sparkar dig på pungen och länsar ditt kylskåp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

om du inte slutar fjanta dig åker jag hem till dig och sparkar dig på pungen och länsar ditt kylskåp

Det är det snällaste du sagt på länge. Du kan bli min femdom. Du verkar hungrig, funkar pannkaka?


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Hur hittade du hit innan du reggade dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Det är det snällaste du sagt på länge. Du kan bli min femdom. Du verkar hungrig, funkar pannkaka?

image_358.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

image_358.jpg

Jag orkar inte google image searcha, vem är detta? Typiskt dig att tro du är smartare än andra och försöka göra allt till ett sjukt skämt. Du är inte rolig, lägg ägg (hade passat bättre till din gamla profilbild).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Jag orkar inte google image searcha, vem är detta? Typiskt dig att tro du är smartare än andra och försöka göra allt till ett sjukt skämt. Du är inte rolig, lägg ägg (hade passat bättre till din gamla profilbild).

aa just d typiskt mig att tro det


   
SvaraCitera