Aviseringar
Rensa alla

Fråga mig nåt!! 😀


Draug

rulltorta : Maskros!!!!

verkligen? visste du att det går att jäsa maskrosvin på dom gula blommorna?

rulltorta : Tiden får utvisa det xD Du kanske har sovit läääääääänge! 😮 Då brukar min hjärna vara skön 🙂

så pass! aa sov faktiskt länge, iofs kortare än jag brukar, men huvudet är i fin form, kanske lite för fin form ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: verkligen? visste du att det går att jäsa maskrosvin på dom gula blommorna?

De har en charm som få andra blommor har! Om de ens är blommor xD Och alla hatar dem och förstör dem men ändå kämpar de vidare. Är starkt 🙂 Det visste jag inte! 😮

Draug: så pass! aa sov faktiskt länge, iofs kortare än jag brukar, men huvudet är i fin form, kanske lite för fin form ;D

Haha oki! Skönt 🙂 Näsch, kan aldrig bli för fint 😉


   
SvaraCitera
Draug

Har väll klippt för många gräsmattor med trilskandes maskrosor för att gilla dom riktigt, dom vill alltid resa sig igen fast man  redan klippt över dom :S så ja starka blommor det är de verkligen! de är faktiskt ganska fina när de blommat över och blir fröbollar också, blåste ut dom många gånger när jag var liten kommer jag ihåg 🙂 jovisst kan man det! ska tydligen bli riktigt gott om man jäser det rätt o så, men går åt en hel del maskrosor till ett sånt hopkok tror jag, blir till o plocka! 😉

rulltorta : Haha oki! Skönt 🙂 Näsch, kan aldrig bli för fint 😉

aa gött o va utvilad! haha jodå i huvudet kan man allt bli i riktigt för fin form om man inte aktar sig! är lite dålig på o akta mig men det går ändå! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: Har väll klippt för många gräsmattor med trilskandes maskrosor för att gilla dom riktigt, dom vill alltid resa sig igen fast man  redan klippt över dom :S så ja starka blommor det är de verkligen! de är faktiskt ganska fina när de blommat över och blir fröbollar också, blåste ut dom många gånger när jag var liten kommer jag ihåg 🙂 jovisst kan man det! ska tydligen bli riktigt gott om man jäser det rätt o så, men går åt en hel del maskrosor till ett sånt hopkok tror jag, blir till o plocka! 😉

Haha! Det håller jag med om! Minns själv min gamla gräsmatta, kämpade som in i helvete med dem xD Men såhär i efterhand har jag lärt mig uppskatta dem 🙂 Precis! De ger en fina barndoms minnen med 🙂 Hehe, vore nåt att prova även om det blir massa lockande då 😉

Draug: aa gött o va utvilad! haha jodå i huvudet kan man allt bli i riktigt för fin form om man inte aktar sig! är lite dålig på o akta mig men det går ändå! 😀

Jaa! 😀 Längesen jag var det 🙁 Haha oki! Bra det 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tkr du om "American Psycho" :PPp


   
SvaraCitera
Draug

rulltorta : Haha! Det håller jag med om! Minns själv min gamla gräsmatta, kämpade som in i helvete med dem xD Men såhär i efterhand har jag lärt mig uppskatta dem 🙂 Precis! De ger en fina barndoms minnen med 🙂 Hehe, vore nåt att prova även om det blir massa lockande då 😉

Ja riktigt envetna växter, men klart man ska se det fina i dom också, dom flesta anser det ju bara vara ogräs men det tycker jag inte riktigt 🙂 ja hehe borde man prova o göra någon gång,  vore kul o se hur det blir bara 😉

rulltorta : Jaa! 😀 Längesen jag var det 🙁 Haha oki! Bra det 😀

 Synd att de är så :S men vet hur det kan vara, att känna sig energilös och trött är ingen höjdare. Man får försöka hålla igång ändå! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
vad tkr du om "American Psycho" :PPp

Bra film och bra bok 😀

Draug: Ja riktigt envetna växter, men klart man ska se det fina i dom också, dom flesta anser det ju bara vara ogräs men det tycker jag inte riktigt 🙂 ja hehe borde man prova o göra någon gång,  vore kul o se hur det blir bara 😉

Ja precis! Tycker det är dumt att kalla dem ogräs 🙁 Hehe hade varit spännande 😉 Får googla det och undersöka saken närmare!

Draug: Synd att de är så :S men vet hur det kan vara, att känna sig energilös och trött är ingen höjdare. Man får försöka hålla igång ändå! 🙂

Ja 🙁 Ja, det är det bästa så får det säkert över så småningom 🙂


   
SvaraCitera