Aviseringar
Rensa alla

FRÅGA MIG SAKER


Ämnesstartare

Festligt va Party


   
Citera
Ämnesstartare

why does it rain? why does it hurt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför


   
SvaraCitera

Om du fick en guldfisk vad skulle du döpa den till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
why does it rain? 

Det gör det ju inte :(( vill ha något sånt där riktigt otroligt fantastiskt oväder någon dag snart så jag kan använda min regnjacka ordentligt.

why does it hurt?

Jag vet inte riktigt, har funderat på det hela dagen :/ kanske pga gick runt i tuff terräng i mörkret samt sov på hårt underlag inatt.

I don't understand.

Maks:
varför

Darfur.

lisa20088:
Om du fick en guldfisk vad skulle du döpa den till?

Herr Guldis, och han ska vara såhär stor:

guldfisk.jpg


   
SvaraCitera

Det är dagen efter en våt fest. Vad behöver du mest?


   
SvaraCitera
Kudhos

Hur gärna skulle en gubbe från Järna äta en hjärna om den tillhörde en gubbe från Järna som jobbade på Järnia? Tänk att en gubbes från järnas hjärna är fylld med järn som är viktigt för hjärnan men du vill gärna inte ha för mycket järn i hjärnan så det vore farligt för en gubbe från Järna att äta en hjärna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Det är dagen efter en våt fest. Vad behöver du mest?

Kan du definiera "våt fest"? Förvirrad

Eller vill jag verkligen det :((..

Kudhos:
Hur gärna skulle en gubbe från Järna äta en hjärna om den tillhörde en gubbe från Järna som jobbade på Järnia? Tänk att en gubbes från järnas hjärna är fylld med järn som är viktigt för hjärnan men du vill gärna inte ha för mycket järn i hjärnan så det vore farligt för en gubbe från Järna att äta en hjärna. 

Kanske ska man äta en hjärna under den där du vet "lite mer kvinnliga delen av månaden", då kan man ju få järnbrist. Fast en pensionerad gubbhjärna låter inte så nice, så som svar måste jag säga: inte så jättegärna.


   
SvaraCitera
Exner

Gubbe i Järna:

Kan du definiera "våt fest"? Förvirrad

Våt fest=med mycket dricka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad har du mer gjort för fynd från asos(jag tänker på klänningen du visade upp idag)?


   
SvaraCitera
Kudhos

Gubbe i Järna:

Kan du definiera "våt fest"? Förvirrad

Eller vill jag verkligen det :((..

Kanske ska man äta en hjärna under den där du vet "lite mer kvinnliga delen av månaden", då kan man ju få järnbrist. Fast en pensionerad gubbhjärna låter inte så nice, så som svar måste jag säga: inte så jättegärna.

Det var som jag misstänkte...


   
SvaraCitera

Gubbe i Järna: Kan du definiera "våt fest"?

Exner kan detta.


   
SvaraCitera

vill ha en historisk dramaserie att se på egen hand, har redan sett typ rome och håller på att kolla på både the tudors och the borgias med någon som inte är här nu, och ska väl försöka mig på vikings, men har inga stora förhoppningar. jag gillar antiken och medeltiden, främst, och det får gärna vara mycket krig och religion och politik, så vi pratar kungahus och kejsare och skit. och lönnmördare, alltid. vad bör jag se?

film är också okej, i nödfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are herExner kan detta.

Öh, vet inte, har aldrig druckit sådär jättemycket vid ett tillfälle. Kan dock tänka mig typ vatten, en supermegavarm och lång dusch samt en famn att gosa in sig i pga sånt mår man alltid lite bättre av.


   
SvaraCitera
Exner

Gubbe i Järna:  en famn att gosa in sig i pga sånt mår man alltid lite bättre av.

Ping: @Peggy


   
SvaraCitera