Aviseringar
Rensa alla

FRÅGA MIG SAKER


Är du medlem i RFSU?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
vad har du mer gjort för fynd från asos(jag tänker på klänningen du visade upp idag)?

Oj, måste kika igenom garderoben, återkommer!

Exner:

Ping: @Peggy

Mm hon funkar fett bra ibland, fast hon är lite dålig på att hålla om, det är mest jag som skedar henne.

No homo.

My dreams are her:
Är du medlem i RFSU?

Nej men har funderat på att bli det rätt länge, kanske borde ta tag i saken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gubbe i Järna: Oj, måste kika igenom garderoben, återkommer!

ta med dig kameran när du ändå är där Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

ta med dig kameran när du ändå är där Blink

Självklart Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gubbe i Järna:

kanske borde ta tag i saken!

😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply
ta med dig kameran när du ändå är där Blink

Pah jäkla krångel med alla jäkla bilder. VARSÅGOD! Har en blå klänning med volanger över brösten också, men den orkar jag inte hämta. 

wö.jpg 20140423_222224_1.jpg

f4fGzKK.jpg 2ek2Da5.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

😉

Staaaph Rodnar


   
SvaraCitera
Draug

är tengil vår befriare?


   
SvaraCitera

varför har jag ont i magen just nu? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gubbe i Järna:

Pah jäkla krångel med alla jäkla bilder. VARSÅGOD! Har en blå klänning med volanger över brösten också, men den orkar jag inte hämta. 

wö.jpg 20140423_222224_1.jpg

f4fGzKK.jpg 2ek2Da5.jpg

håhå, vad fancy den svarta med spets såg ut! 

frågor: var brukar du mer beställa kläder än från asos? föredrar du att beställa kläder eller shoppa dem i fysiska butiker? varför? 


   
SvaraCitera

varför att det så svårt att komma igång och plugga trots att en är medvetn om att det bara är 12 dagar kvar innan alla slutprov? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
är tengil vår befriare?

Nej, Katla är.

tumblr_m0e6h1TSui1r9ez18o1_400.gif

Har inte sett Bröderna Lejonhjärta på flera år, kommer knappt ihåg vad den handlar om :((. Måste se den igen, bra att du påminde mig!

shatter:
varför har jag ont i magen just nu? 

Mens? Blindtarmen? Missfall? Förstoppning? RodnarRodnar

ply:

håhå, vad fancy den svarta med spets såg ut! 

frågor: var brukar du mer beställa kläder än från asos? föredrar du att beställa kläder eller shoppa dem i fysiska butiker? varför? 

Mm den är rätt fancy! Har nog bara använt den typ två gånger tror jag.

Förr i tiden brukade jag beställa väldigt mycket från Ellos, men nuförtiden är det bara Asos som gäller, de har tillräckligt snygga kläder för att det ska vara värt det.
Föredrar att shoppa i fysiska butiker pga smidigare och billigare (ingen frakt/retur), plus att man får allt på en gång. Gillar dock att leta upp kläderna på internet först, då går det lite snabbare sen, är oftast ute efter ett specifikt plagg.

shatter:
varför att det så svårt att komma igång och plugga trots att en är medvetn om att det bara är 12 dagar kvar innan alla slutprov? 

Börjar man på en gång får man ju ingen spänning i vardagen! Finns det något mer spännande än att se om provet går bra trots att man bara pluggade kvällen innan? I doon't thiiink sooooo.

Skoja, det är typ hemskt, människan är en varelse med många brister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur tycker du att jag skiljer mig från nätet irl?


   
SvaraCitera
Draug

tumblr_m0e6h1TSui1r9ez18o1_400.gif

Gubbe i Järna: Nej, Katla är.

måste va så 😉

Gubbe i Järna: Har inte sett Bröderna Lejonhjärta på flera år, kommer knappt ihåg vad den handlar om :((. Måste se den igen, bra att du påminde mig!

ah tycker jag! katla är lite väl pappersmassig och skorpans bror ser extremt homosexuell ut av någon anledning, men annars ok astrid lindgren film vad jag minns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du intresserad/kär (asså, du fattar, kanske inte head over heels men åtminstone lite kär)?

hur mår din mami?

vet du vad du ska pyssla med nu efter studenten? har du sökt några utbildningar lr så?

var står du politiskt?


   
SvaraCitera